فنونی‌زاده: امیدوارم مهاجم جدید مثل پریرا نباشد؛ مقابل النصر ابتدا باید محتاط باشیم

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسولیس گفت: اگر مهاجم جدید سرخپوشان مثل پریرا و دیاباته باشد پولمان را هدر داده‌ایم. متاسفانه این مهاجم جدید روزمه‌ خوبی ندارد و همه نگران هستیم.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد بازی سه‌شنبه پرسپولیس مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازی فوق‌العاده سنگینی داریم. در این بازی میزبان هستیم و امیدوارم از شرایط استفاده لازم را ببریم. متاسفانه در این بازی هواداران حضور ندارند. باید به گونه‌ای بازی کنیم که ابتدا از دروازه محافظت کرده و سپس به فکر گلزنی باشیم. امیدوارم بازیکنان از شرایط روحی و روانی به آمادگی کامل برسند و بهترین نتیجه را بگیرند.

وی در خصوص شرایط چمن استادیوم آزادی، گفت: در دیدار تیم ملی مقابل آنگولا شاهد بودیم هنوز چمن به شرایط ایده‌آل نرسیده است و امیدوارم در این چند روز شرایط بهتر شود. جای تعجب دارد که اوضاع استادیوم به این شکل باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره رعایت نکردن قانون سقف قرارداد از سوی باشگاه‌ها و ورود نهادی مربوط به این مساله، بیان کرد: در همه چیز باید عدالت رعایت شود. وقتی تیم‌ها این‌کار را انجام می‌دادند باید مراقب عواقب‌ آن هم بودند. وقتی که رئیس فدراسیون اصفهانی است می‌آید تیم همشهری خود که تخلف کرده را جریمه می‌کند، یعنی همه تیم‌ها باید مراقب باشند.

فنونی‌زاده: امیدوارم مهاجم جدید مثل پریرا نباشد؛ مقابل النصر ابتدا باید محتاط باشیم

فنونی‌زاده در مورد نبیل باهویی مهاجم جدید باشگاه پرسپولیس، عنوان کرد: او به تازگی به تیم آمده و امیدوارم عملکردی مثل لوکادیا داشته باشد و بتواند برای پرسپولیس گلزنی کند. اگر مثل لئاندرو پریرا و شیخ دیاباته کار کند، پولمان را هدر داده‌ایم. اگر او عملکرد خوبی از خود نشان ندهد قطعا درویش و گل‌محمدی باید پاسخگوی خرید خود باشند.

وی در خصوص اینکه نبود علیرضا بیرانوند چقدر می‌تواند به تیم ضربه بزند، خاطرنشان کرد: دروازه‌بان ۵۰ درصد موفقیت تیم است. معتقدم سایر نفرات تیم به خصوص دروازه‌بانان ذخیره باید خودشان را نشان دهند، چراکه مهمترین مساله، نام پرسپولیس است. البته امیدوارم بیرانوند به بازی برسد اگر هم نرسید هیچ اشکالی ندارد چون امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم تیم، گلر شایسته‌ایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha