۲۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85229628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین استراحتگاه رایگان برای زائران امام رضا (ع) در گناباد فراهم شد

گناباد- ایرنا- شهردار گناباد گفت: برای نخستین بار استراحتگاه رایگان در این شهر به منظور رفاه حال مسافران و زائران حرم امام رضا (ع) در ورودی به استان خراسان رضوی فراهم شد.

مهران حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گناباد به عنوان دروازه ورودی استان خراسان رضوی از سمت استان های جنوبی همواره پذیرای خیل کثیر مسافران و زائران امام هشتم (ع) است و شهرداری گناباد با توجه به سرد شدن تدریجی هوا این خدمات را به آنان ارائه می کند.

وی ادامه داد: در این راستا جهت رفاه بیشتر مسافران و زائران، مجتمع ثامن الحجج (ع) واقع در حاشیه میدان آزادی گناباد برای استراحت رایگان آنها در نظر گرفته شد.

شهردار گناباد اضافه کرد: با توجه به فاصله زیاد شهرهای استان خراسان رضوی به ویژه فاصله گناباد با شهرهای اطراف، نیاز است محیطی گرم جهت استراحت و خواب رانندگان، مسافران و زائران در این شهر در نظر گرفته شود که با تلاش شهرداری این مهم محقق شد.

حسین زاده تاکید کرد: از این پس برای ارائه خدمات و میزبانی مطلوب تر به مسافران نظارت بیشتری از محل مجتمع ثامن الحجج شهرداری گناباد به عمل خواهد آمد، و شهروندان و مسافران نیز می توانند بروز هرگونه مشکل را به واحد ۱۳۷ اعلام کنند.

شهرستان گناباد با توجه به موقعیت خود در جنوب استان خراسان رضوی و نقطه ورودی این استان از سمت استان‌های جنوبی و مرکزی کشور محل عبور تعداد زیادی از مسافران و زائران امام رضا (ع) است.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha