۲۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85229686
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قزوین مشکلی در تامین سوخت خودروها ندارد

۲۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبر: 85229686
قزوین مشکلی در تامین سوخت خودروها ندارد

قزوین - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین گفت: تمامی جایگاه‌های سوخت استان در مدار سوخت رسانی بوده و مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز خودروها نداریم.

لطف الله مسعودی روز شنبه با بیان این مطلب تصریح کرد: با توجه به تعطیلات روزهای اخیر و افزایش ۱۲ درصدی ترددهای صورت گرفته در راه های ارتباطی استان،‌ به ویژه آزادراه ها،‌ هیچ مشکلی تاکنون برای تامین سوخت خودروهای عبوری نداشته ایم.

وی اضافه کرد: متوسط مصرف روزانه بنزین در استان قزوین ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر است که تمهیدات لازم برای سوخت مورد نیاز در زمان افزایش میزان تردد خودروها به هنگام تعطیلات و مناسبت های کشوری پیش بینی شده است.

مسعودی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح استان قزوین ۱۵۰ جایگاه است که از این تعداد ۶۰ جایگاه مربوط به گاز سی ان جی و مابقی نیز مربوط به جایگاه های عرضه سوخت بنزین و گازوییل هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین یادآور شد: رانندگان بایستی توجه داشته باشند که به منظور مدیریت در امر سوخت خودروهایشان،‌ هنگام عبور از جاده های ارتباطی قزوین به محض رسیدن به نخستین جایگاه، اقدام به سوخت گیری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha