ساختار جدید مصاحبه عمومی و ‌اختصاصی برگرفته از رویکردهای تحولی در وزارت آموزش و پرورش است

بوشهر - ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ساختار جدید مصاحبه عمومی و ‌اختصاصی داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در این استان برگرفته از رویکردهای تحولی در وزارت آموزش و پرورش است.

علی موحدی روز شنبه در حاشیه بازدید از فرایند مصاحبه اختصاصی داوطلبان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان بوشهر در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: رویکرد جدید مصاحبه عمومی و ‌اختصاصی دانشگاه فرهنگیان، می تواند به شایسته گزینی پذیرفته شدگان منجر شود.

وی افزود: مقوله تربیت معلم برای ما بسیار مهم است و نظام نگاه ویژه‌ای به این دانشگاه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه وظیفه دانشگاه فرهنگیان در برهه حساس کنونی بسیار خطیر است، تصریح کرد: در این دانشگاه دانشجویانی در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی تعلیم و تربیت می شوند تا بتوانند تربیت نسل‌ های بعد را به شکل شایسته انجام دهند و لذا مصاحبه این دانشجویان نیز باید با دقت و توجه خاصی انجام شده تا نخبگان جذب این دانشگاه شوند.

موحدی ادامه داد: تربیت معلمان انقلابی، مومن و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی در این دانشگاه محقق می‌شود و همه باید تلاش کنیم تا زمینه تربیت چنین معلمانی را فراهم کنیم تا بتوانند تمدن نوین اسلامی را شکل دهند.

وی عنوان کرد: بسیج همه امکانات و منابع انسانی، ساماندهی عوامل اجرایی و فراهم سازی همه موارد لازم برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مصاحبه اختصاصی مطابق با شیوه نامه اجرایی سازمان مرکزی می تواند در روند کیفی سازی مصاحبه عمومی و ‌اختصاصی چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان تاثیرگذار باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha