فرماندار ساری: زنان ایران به برکت انقلاب اسلامی در رسیدگی به امور کشور تصمیم‌گیر شدند

ساری - ایرنا - فرماندار ساری با اشاره به اینکه حفظ عفاف و حجاب، خط مقدم ارزش‌هاست، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، زنان ایران در حوزه های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تصمیم ساز و تصمیم گیر هستند.

به گزارش ایرنا، محمدعلی نوبخت روز شنبه در اجتماع بزرگ ریحانة النبی در ساحل فرح آباد شهرستان ساری با تاکید بر همدلی، همراهی و همگامی در جهت اعتلای نظام اسلامی، افزود: عفاف و حجاب یک میراث ارزشمند معنوی، مرواریدِ ترقی و گوهرِ پوشش بخش حیای بانوان در ایران اسلامی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ حفظ حجاب و عفت، حفظ خط اسلام و ایمان مردم است، افزود: دشمن متوجه این موضوع شده است که انقلاب اسلامی مبانی ناب اسلام محمدی (ص) را در جهان ترویج می‌کند، بنابراین تنها راه ضربه زدن به آن رواج بدحجابی و بی حجابی است.

فرماندار ساری در ادامه با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمنان اسلام تخریب این هدف استراتژیک نظام ماست، چراکه حجاب، آرامش روانی را به ارمغان می آورد و این آرامش روانی استحکام پیوند خانوادگی را رقم می زند، گفت: اندیشه های ناب اسلام؛ توحید خالص و خط عدالت را طی می‌کند و به نوعی به هویت اجتماعی زنان توجه ویژه ای دارد.

فرماندار شهرستان ساری در ادامه با اشاره به اینکه حضرت محمد (ص) مظهر رأفت، عطوفت و رحمت خداوند و سرچشمه اخلاق فضیلت گرایانه بود، اظهار کرد: به برکت انقلاب، زنان ایران اسلامی در حوزه های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تصمیم ساز و تصمیم گیر هستند.

نوبخت با اشاره به اینکه به این دلیل در جهان امروزی، زنان خسته از فمنیسم و مدرنیسم به سمت اسلام گرایش دارند، چراکه نظام و انقلاب اسلامی ما اکسیری از آزادی، برابری، استقلال و هویت است، ابراز کرد: حفظ عفاف و حجاب، خط مقدم ارزش‌هاست و والاترین هدف نظام اسلامی، برپایی دین، عدالت اجتماعی و رستگاری جمعی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha