۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85230652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورود بیش از ۲ میلیون خودرو به البرز

۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵
کد خبر: 85230652
ورود بیش از ۲ میلیون خودرو به البرز

کرج - ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز اعلام کرد: همزمان با تعطیلات پایان ماه صفر ۲ میلیون و ۹ هزارو ۳۹۴ دستگاه خودرو وارد این استان شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز، علی زندی فر روز یکشنبه به خبرنگاران گفت : بیشتر این مسافران از استان‌های تهران، قزوین، گیلان و آذربایجان شرقی وارد البرز شدند.

وی اظهار کرد: از ۲۲ تا ۲۵ شهریورماه جاری ، یک میلیون و ۹۶۵ هزار و ۸۲۱ دستگاه خودرو از استان خارج شدند که میزان ورود و خروج خودرو ها به استان البرز نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد بیشتر بوده است.

این مسوول با بیان اینکه در این بازه زمانی محورهای کرج- تهران و کرج- چالوس پرترددترین مسیرهای ارتباطی استان البرز بودند، گفت: عمده پلاک‌های ثبتی خودرو از استان‌های تهران، قزوین، گیلان و آذربایجان شرقی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز یادآور شد: در این مدت سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ۷۲ کیلومتر در ساعت بوده است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۰۵ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به این استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha