۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹
کد خبر: 85230802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۳ میلیارد ریال تخلف صنفی ویژه دهه پایانی صفر در مشهد ثبت شد

مشهد-ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: طرح نظارتی ویژه دهه پایانی ماه صفر منجر به ثبت بیش از ۳۳ میلیارد ریال تخلف و پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در شهر مشهد شد.

محسن صیادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح نظارتی ویژه دهه پایانی صفر با محوریت منطقه اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) از ۱۱ تا ۲۵ شهریورماه امسال در قالب گشت بازرسی با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی اجرا شد.

وی بیان کرد: در این مدت هشت هزار و ۳۷۳ فرم گزارش بازرسی از سطح واحدهای صنفی عرضه کننده کالا در منطقه اطراف حرم رضوی تنظیم شد که منجر به کشف ۷۶۳ فقره تخلف به ارزش ۳۳ میلیارد و ۳۳۶ میلیون و ۳۸۵ هزار ریال گردید.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: در این مدت ۱۲ واحد صنفی با تخلفاتی نظیر گران فروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا، تقلب، عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی پلمب شدند.

صیادی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه دهه پایانی ماه صفر ۲۶۸ مورد شکایت از زائران و مجاوران نسبت به عرضه کالا و خدمات در منطقه پیرامونی حرم مطهر رضوی دریافت که در این راستا هشت میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۷۳۹ هزار ریال به شاکیان برگشت داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha