۲۶۰۰ بسته کمک آموزشی توسط اوقاف استان کرمانشاه توزیع شد

کرمانشاه - ایرنا - ۲۶۰۰ بسته کمک آموزشی امروز یکشنبه در آستانه بازگشایی مدارس توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در مراسمی توزیع شد.

معاون فرهنکی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه عصر روز یکشنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرای نیت واقفان از محل عواید وقف خود، ۲۶۰۰ بسته لوازم تحریر و کیف، امروز بین دانش آموزان مستعد مناطق محروم به ارزش ۳۵ میلیارد ریال توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین " مجید میرزایی" بیان داشت: در این بسته ها لوازم تحریر مورد نیاز دانش آموزان در طول سال مانند کیف، دفتر، خودکار و مداد، خط کش و مداد رنگی تامین شده است.

وی گفت: تعدادی از این دانش آموزان توسط آموزش و پرورش و عده ای هم توسط متولیان بقاع متبرکه، کانون های مساجد و مراکز خیریه و دیگر نهادها معرفی شده اند.

وی افزود: این بسته های آموزشی بین دانش آموزان مستعد مدارس ابتدایی و متوسطه مناطق محروم سطح استان توزیع می شود.

این مقام مسئول در ادامه به دیگر کمک های اجتماعی این نهاد مانند اجرای طرح "مهر تندرستی" به منظور کمک به درمان مردم مناطق حاشیه نشین استان از محل عواید وقف واقفان اشاره کرد و بیان داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به مناسبت های مختلف کمک های خود را به محرومان ادامه می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha