۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۲۸
کد خبر: 85230990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک کشته و چهار مصدوم بر اثر برخورد سمند با وانت در شیراز

شیراز - ایرنا - رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بر اثر برخورد خودرو سمند با وانت بار نیسان حامل بار گوجه فرنگی یک نفر کشته ‌و چهار نفر مصدوم شدند.

هادی عیدی پور یکشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: عصر امروز(یکشنبه) ماه طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۴ و پنج به همراه سه دستگاه خودرو امدادی و ۱۱ نفر آتش نشان به محل حادثه در جاده سیخ دارنگون شهرستان شیراز اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری سمند به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به خودرو وانت نیسان برخورد می‌کند.

یک کشته و چهار مصدوم بر اثر برخورد سمند با وانت در شیراز

عیدی پور افزود: بر اثر این حادثه راننده هر ۲ خودرو و سه نفراز سرنشینان خودروی سواری سمند در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، مصدومان را با هماهنگی و همکاری عوامل اورژانس از خودرو خارج و به محل امن جاده انتقال دادند.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده خودرو سواری سمند کشته و سرنشینان آن نیز مصدوم شده بودند که توسط نیروهای امدادی برای انجام اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از آتش‌سوزی احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha