۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۰۱
کد خبر: 85233092
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی گسترده واحد تولیدی در شیراز و نجات فرد گرفتار در میان شعله ها

شیراز-ایرنا- رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: یک واحد تولیدی لوازم چوبی تخت و ...در شیراز دچار آتش سوزی گسترده شد که با تلاش آتش نشانان این حادثه کنترل و فرد گیر افتاده در میان شعله های آتش نجات یافت.

آتش سوزی گسترده واحد تولیدی در شیراز و نجات فرد گرفتار در میان شعله ها

هادی عیدی پور روز سه شنبه به ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۵ امروز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه طی تماس با سامانه ۱۲۵ وقوع آتش سوزی گسترده در کارگاه چوب بری در بلوار مدرس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی بلافاصله تیم های عملیاتی ایستگاه های ۱۲ و ۱۹ و ۹ به همراه چهار خودرو سنگین و نیمه سنگین و ۱۶ آتش نشان را به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش سوزی مربوط به سوله ۲۰۰ متری کارگاه چوب و ام دی افب بود و با سرعت عمل آتش نشانان قبل از سرایت به کارگاه ها و سوله های اطراف مهار شد ، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: این آتش سوزی در یک سوله ۲۰۰ متر مربعی با کاربری ، تولید تخت و کمد و میز رخ داده بود و به دلیل مملو بودن کارگاه از سازه های چوبی و ... به سرعت گسترش و در حال سرایت به سوله های مجاور بود.

این مقام مسئول افزود: به دلیل حساسیت عملیات،همزمان با انجام عملیات تهویه، آتش نشانان از چند جهت و با چند رشته لوله آبدهی پرفشار عملیات مهار آتش را آغاز کردند و با تلاش آتش نشانان و اجرای عملیات جدا سازی و خنک کردن توانستند آتش را کنترل و خاموش کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز تصریح کرد: پس از باز شدن درب کارگاه یک نفر در یکی از اتاق های سوله گرفتار شده بود که سریعا توسط نیروهای عملیاتی به محل ایمن منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی در پایان اعلام کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha