بازی تیم های نفت و گاز گچساران و دریا کاسپین بابل مساوی شد

 یاسوج - ایرنا -تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در بازی خانگی مقابل تیم دریا کاسپین بابل متوقف شد.

به گزارش ایرنا، این دیدار که ساعت ۱۸.۴۵ دقیقه امشب یکشنبه بیست و ششم شهریورماه در ورزشگاه شهدای نفت شهر دوگنبدان آغاز شد با نتیجه بدون گل مساوی پایان یافت.

در نیمه نخست این دیدار شاگردان پیروز قربانی با حملات پی در پی روی دروازه مهمان بدنبال به ثمر رساندن گل اول این بازی بودند اما این نیمه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم این بازی هم نفتی ها که از حضور هواداران خود بهره می بردند تلاش کردند سومین پیروزی پیاپی خود در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امسال را کسب کنند، اما با وجود برتری در زمین موفق به گلزنی نشدند و این مسابقه بدون گل مساوی به پایان رسید.

این بازی دومین دیدار خانگی نفتی ها بود که همچنان دروازه وحید اصغرزاده در ورزشگاه شهدای نفت و گاز شهر دوگنبدان تسخیر ناپذیر باقی ماند بدین ترتیب تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با کسب هفت امتیاز از سه بازی و با به ثمر رساندن سه گل و دریافت یک گل در رده پنجم جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور قرار گرفت.

تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته اول کشور روز دوشنبه سوم مهرماه میهمان تیم فجر شهید سپاسی شیراز خواهد بود.

نفت‌وگاز گچساران در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته دوم فوتبال کشور با ۱۶ برد،۶ تساوی و تنها سه باخت موفق شد ۵۴ امتیاز کسب کرده و به لیگ دسته اول صعود کند.

این تیم با ۳۶ گل زده بهترین خط حمله و با ۱۱ گل خورده در طول ۲۳ بازی بهترین خط دفاع این مسابقات را در فصل پیش کسب کرد.

باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی ۵۵ ساله یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha