نگاهی به آمار گاز گچساران در فوتبال ایران

یاسوج - ایرنا - تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا پایان هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با توجه به آمار و ارقام بدست آمده در جدول های لیگ برتر و لیگ یک عملکرد خیره کننده ای در خط دفاع داشته است.

به گزارش ایرنا،طلایی پوشان نفت و گاز گچساران در فصل جاری تا پایان ایستگاه دهم به همراه سپاهان اصفهان ، استقلال تهران و گل گهر سیرجان با یک شکست بعد از پرسپولیس تهران که تاکنون شکستی را متحمل نشده است عنوان یکی کم باخت ترین تیم تیم های لیگ برتری و لیگ یکی را به خود اختصاص داده اند.

شاگردان پیروز قربانی در بین ۳۴ تیم لیگ برتر و لیگ یک فوتبال کشور با سه گل خورده از ده بازی، یکی از بهترین خطوط دفاعی را نسبت به سایر تیم ها دارد که نشان دهنده عملکرد درخشان ساختار دفاعی و دروازه بانی این تیم است.

این تیم همچنین با هفت بازی بدون گل خورده و ثبت هفت کلین شیت از این حیث هم در صدر بیشترین بازی های بدون گل خورده در فوتبال کشور قرار دارد.

شاگردان پیروز قربانی تا پایان هفته دهم لیگ دسته اول کشور فقط یک باخت کسب کرده اند که تک باخت این تیم نیز در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز برابر فجر سپاسی تیم مدعی این فصل لیگ یک و آنهم در دقایق پایانی این دیدار روی ضربه ایستگاهی رقم خورد.

تغییر زمان بازی نفت و گاز گچساران

نفت و گاز گچساران در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور چادرملو اردکان است این بازی که قرار بود ساعت ۱۶ فردا چهارشنبه هفدهم آبان ماه در ورزشگاه شهدای نفت و گاز شهر دوگنبدان برگزار شود به درخواست تیم مهمان به علت محددودیت های پروازی به ساعت ۱۷.۳۰ دقیقه همان روز موکول شد.

نفت‌وگاز گچساران در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در سال جاری با انجام ۱۰بازی، ۱۷ امتیاز، ۶ گل زده و تفاضل گل سه در رده پنجم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد این درحالی است که نفت و گاز گچساران خیبر هرم آبااد صدرنشین این مسابقات تنها سه اختلاف امتیاز دارد.

تیم های خیبرخرم آباد، سایپا،فجرسپاسی،چادرملو لردگان،نفت و گاز گچساران،پارس جم جنوبی،شهر راز شیراز،مس سونگون،نفت مسجد سلیمان،مس شهر بابک،آریو اسلام شهر،استقلال آبی پوش ملاثانی،شهرداری آستارا،مس کرمان،خوشه طلایی،خلیج فارس ماهشهر،داماش گیلان و دریا بابل در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارند.

باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی ۵۵ ساله یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha