کُری‌خوانی جادوگر با عدد چهار+ عکس

۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبر: 85231406
کُری‌خوانی جادوگر با عدد چهار+ عکس

تهران- ایرنا- دیوید تیلور بعد از پیروی برابر حسن یزدانی در فینال پیکارهای جهانی، تعداد طلای جهان و المپیک خود را به رخ کشید.

به گزارش ایرنا؛ رقابت کشتی آزاد قهرمانی جهان در حالی از ۲۵ شهریور ماه در شهر بلگراد آغاز شده است که به طور قطع یکی از مهم‌ترین و جذابترین این مبارزات به وزن ۸۶کیلوگرم باز می‌گردد. در این مبارزه ۲ رقیب سنتی به گونه‌ای خود را برای دیدار فینال مهیا کرده بودند که بازهم نابغه کشتی ایران اسیر توانایی دیوید تیلور شد و در دوئل ششم پنجمین شکست خود را تجربه کرد.

اتحادیه جهانی کشتی بعد از این مبارزه به نشان دادن عدد چهار تیلور واکنش جالبی داد و نوشت: تیلور پس از شکست دادن رقیب خود بار دیگر زانو زد و سرش را تکان داد. حتی خودش هم نمی‌داند چگونه او آن را انجام می‌دهد.

اتحادیه جهانی ادامه داد: تیلور در این مبارزه بزرگ دست بالای خود را برای پیروزی همچنان حفظ کرد و توانست سومین نشان طلای جهانی خود را بدست آورد. پیروزی تیلور بخشی از یک روز پربار برای تیم ایالات متحده بود که که توانست یک سهمیه المپیک را بدست آورد. همچنین میسون پاریس دیگر نماینده آمریکا در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز توانست با کسب نشان برنز سهمیه المپیک پاریس را بدست آورد.

پس از رقابت جهانی ۲۰۲۳ بلگراد، این دومین ضربه فنی یزدانی از تیلور بود که نخستین بار آن در رقابت‌های ۲۰۱۷ کرمانشاه رقم خورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha