امام جمعه کرمانشاه: خدمات هلال احمر در داخل و خارج از کشور قابل تقدیر است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، خدمات جمعیت هلال احمر را قابل تقدیر دانست و گفت: خدمات این نهاد بی‌منت و فعالیت‌هایش در داخل و خارج از کشور قابل ستایش است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» در دیدار حجت الاسلام والمسلین «عبدالحسین معزی»، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور، با بیان اینکه ایران امروز در همه امور زبانزد است و حرف اول از آن کشور ماست، ابراز امیدواری کرد همه مسوولان توفیق خدمتگزاری داشته باشند زیرا امام راحل همواره می فرمود به من خدمتگزار بگویید لذا امیدوارم همه ما خدمتگزار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنانش به مراسم اربعین و تردد زوار از مرز خسروی اشاره کرد و گفت: مرز خسروی قدیمی‌ترین دروازه عتبات بوده زیرا همواره مسیر تردد زائران بوده است.

قبل از سخنان آیت الله علما حجت الاسلام والمسلمین معزی گفت: از حمایت آیت الله علما نسبت به هلال احمر تشکر و قددرانی می‌کنم.

وی افزود: اساس کار هلال احمر خدمت به مردم است، زیرا در تمام حوادث طبیعی و بروز مشکلات در کنار مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه اظهار کرد: خدمات هلال احمر علاوه در کشور در سایر کشورها هم ظهور یافته است، ضمن این که در کنار خدمات گسترده به مردم، در موسم حج حضور هلال احمر گسترده است.

امام جمعه کرمانشاه: خدمات هلال احمر در داخل و خارج از کشور قابل تقدیر است

حجت الاسلام معزی افزود: همچنین در ایام اربعین حسینی در ۷۰ نقطه در مسیر زائران در کشور عراق خدمت ارایه کرده اند، در اربعین یکی از بهترین خدمات متعلق به هلال احمر بود و این نهاد خود را موظف می داند در خدمت نماز جمعه باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد: ایران یک کشور حادثه خیز است که متاسفانه از ۴۰ حادثه در جهان ۳۳ حادثه در ایران اتفاق می‌افتد.

وی یادآور شد: کرمانشاه در برخی موارد استان مادر است و همواره پیشگام و پیشقدم بوده است.

در این دیدار حجت الاسلام «پیروزفر» به عنوان سرپرست جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان کرمانشاه معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha