۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85232278
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۰ میلیارد ریال پاداش به مشترکان برق خانگی کردستان پرداخت شد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال پاداش از ۱۵ خرداد تا کنون بابت مدیریت مصرف برق به مشترکان بخش خانگی استان پرداخت شد.

هیوا لهونیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با برنامه ریزی و اجرای طرح‌های تشویقی برای مشترکین بخش های صنعتی، کشاورزی و خانگی، پیک مصرف در تابستان با کمترین آسیب سپری شد.

وی از افزایش چهار درصدی مصرف برق در استان طی دوران اوج بار در سال جاری خبر داد و افزود: برای عبور موفق از شرایط پیک و مدیریت بار مصرفی در استان، از ابتدای خرداد ماه برنامه های مناسبی با همکاری نهاد ها و دستگاه های اجرایی سطح استان، طراحی و عملیاتی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اضافه کرد: در همین راستا مصارف مشترکان بخش‌های صنعتی، کشاورزی، خانگی و ادارات به صورت روزانه کنترل و ارزیابی و هشدارها و راهنمایی های لازم به مشترکین پرمصرف اعلام می شد تا نسبت به تعدیل میزان مصرف روزانه و رعایت الگو های مصرف اقدام کنند.

لهونیان ادامه داد: در ماه های آینده نیز میزان پاداش قابل پرداخت برای مشترکین بخش های کشاورزی و صنعتی متناسب با میزان همکاری در مدیریت بار استان، محاسبه و از طریق صورتحساب های برق مصرفی پرداخت می شود.

وی تدوین و اجرای برنامه های مختلف با هدف پایش و کنترل میزان مصرف در بخش های پرمصرف استان متناسب با هریک از بخش های تعرفه ای و هم چنین بهره گیری از ظرفیت مولد های خود تامین (دیزل ژنراتور) و الزام برای به مدار آوردن آنها در ساعات پیک مصرف توسط بخش های اداری و صنعتی را از اقدامات این شرکت برای مدیریت مصرف برق در ایام پیک عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان افزود: به استناد مصوبه ابلاغی دولت، ادارات، سازمان ها و ارگان ها باید برای تامین برق مورد نیاز خود در شرایط خاص، مصرف خود را از طریق دیزل ژنراتور و یا نیروگاه های مقیاس کوچک (به میزان حداقل ۲۰ درصد) تامین کنند.

در حال حاضر بیش از ۷۴۰ هزار مشترک در کردستان از خدمات شرکت توزیع نیروی برق کردستان برخوردار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha