۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85232348
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی در استان بوشهر گشایش یافت

بوشهر- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: رقابت ۱۷۰ نفر از جوانان و نوجوانان در هشتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی در این استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا عبدالرحیم افروغ روز سه شنبه در این آیین اظهار کرد: سه نفر برگزیده هشتمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی استان به مرحله نهایی و ملی که مهرماه در تهران برگزار می‌شود راه می‌یابند.

وی افزود: کشف و شناسایی ظرفیت‌های این حوزه جهت سرمایه‌گذاری مهم‌ترین هدف برگزاری جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی در بوشهر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآورشد: در بخش حضوری این جام جوانان و نوجوانان به رقابت در رشته فیفا ۲۳ می‌پردازند.

افروغ ادامه داد: از اول تیر ماه سال جاری نیز بخش آنلاین مسابقه در ۲۰ رشته که با رویکرد ایرانی اسلامی است در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه گزدرازی منتخب سال گذشته استان در مرحله نهایی با اقتدار توانست عنوان قهرمان بازی‌های ویدیویی کشور را کسب کند گفت: بازی‌های ویدیویی یک رویداد جذاب و پرهیجان در عرصه ملی است که با تاثیرگذاری مثبت بین جوانان و نوجوانان می‌تواند از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه امروزه بازی صرفا سرگرمی نیست، افزود: با توجه به تحقیقات علمی، انواع بازی‌های ویدیویی در درمان بسیاری از بیماری‌ها هم‌چون روحی و روانی موثر است که این نشان دهنده جایگاه بازی در بین بشر دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: شرکت‌کنندگان با شرکت در این جام با خلاقیت و نوآوری باید تلاش کنند علاوه بر کسب تجربه جهت حضور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، بازی‌های مبتکرانه را نیز تولید کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha