نقش هنرمندان در خنثی‌سازی اقدامات تفرقه‌افکنانه دشمن حائز اهمیت است

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر در تزریق روحیه امید و نشاط به جامعه موثر هستند، گفت: نقش هنرمندان در خنثی‌سازی اقدامات تفرقه‌افکنانه دشمن حائز اهمیت است.

به گزارش ایرنا، اسمعیل جهانگیری روز سه‌شنبه در جشن بزرگ هفته وحدت که به میزبانی شهر تیرو میناب برگزار شد، با اشاره به اینکه وحدت در دین اسلام ذاتی و شیعه و اهل سنت ندارد، گفت: باید عوامل اختلاف افکنی دشمن شناسایی شود و به موقع در جهت خثنی‌سازی آن اقدامات لازم انجام گیرد.

وی بیان کرد: ما در ایران یک رنگین کمانی از اقوام مذاهب داریم که این رنگین کمان، سنبل وحدت و انسجام ملی را تشکیل داده و استان هرمزگان نمونه این وحدت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر در تزریق روحیه امید و نشاط به جامعه موثر هستند، ادامه داد: امروز در کشور شاهد هنرمندانِ متعهد و ارزشی از جمله «جعفر قاسمی» و «کورش زارعی» از شهرستان میناب هستیم که در کشور و استان نیز، عامل تقویت انسجام ملی و تزریق امید و سرور و نشاط اجتماعی می‌باشند.

جهانگیری بااشاره به اینکه حفظ وحدت اقوام و مذاهب کشور امری ضروری است و گفت: در ایران اسلامی بین مذاهب یک وحدت و انسجام ملی وجود دارد که اتصال آن به برکت وجودی رهبرمعظم انقلاب، نائب امام زمان(عج) که نباید بگذاریم اصل امت اسلامی و وحدت جهان اسلام از بین برود.

جشن بزرگ هفته وحدت در تیرور میناب با اجرای اقبال واحدی از مجریان برتر کشور و علی قریشی (خالو کریم) از هنرمندان برجسته استان هرمزگان و هنرنمایی هنرمندان استان و شهرستان میناب در محل دائمی برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری این شهر برگزار شد که در پایان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از غرفه‌های فرهنگی و هنری که در این مراسم مستقر بود، بازدید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha