۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85232763
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک واحد دندانسازی غیرمجاز در فردوس پلمب شد + عکس

۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبر: 85232763
یک واحد دندانسازی غیرمجاز در فردوس پلمب شد + عکس

بیرجند - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی و پلمب یک واحد دندانسازی غیرمجاز در شهرستان فردوس خبر داد که بدون مجوز فعالیت داشت.

به گزارش ایرنا از روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، علی اکبر اسماعیلی روز سه‌شنبه گفت: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچ گونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به ارائه خدمات دندانسازی کرده بود که با پیگیری‌های انجام شده، این واحد غیرمجاز تعطیل و پلمب شد.

وی افزود: به منظور صیانت از سلامت مردم و جلوگیری از فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان به همت واحد مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه طی بازدیدهای مستمر هفته گذشته، این واحد غیرمجاز توسط کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان فردوس و پلیس نظارت بر اماکن عمومی شناسایی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: مردم برای انجام خدمات دندانپزشکی و دندانسازی به موسسات و مراکز پزشکی داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کنند و از حضور در مراکز فاقد مجوز پرهیز شود که گاهی عواقب جبران ناپذیر دارد.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ به صورت شبانه روزی یا با شماره‌های ۳۲۳۸۱۳۱۱- ۳۲۳۸۱۳۱۸- ۳۲۳۸۱۳۳۹ - ۰۵۶ اطلاع دهند.

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی را زیر پوشش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha