۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۹
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85166810
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز غیرمجاز دندانسازی در شهرستان فردوس پلمب شد

بیرجند - ایرنا - مدیر نظارت و اعتباربخشی در امور درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: یک مرکز ارائه خدمات دندانسازی در شهرستان فردوس که توسط فرد فاقد صلاحیت و بدون مجوز فعالیت داشت، شناسایی و پلمب شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، سعید شوکتی‌فرد روز سه‌شنبه در تشریح این خبر افزود: این مرکز غیرمجاز در هفته جاری به همت واحد مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه به همراه کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت فردوس شناسایی و پس از صورتجلسه و تشکیل پرونده تعطیل شد.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت جامعه یکی از مهمترین وظایف و رسالت‌های حوزه درمان است گفت: براساس وظیفه ذاتی این مجموعه هر جا تخلفی در زمینه ارائه خدمات درمانی به مردم مشاهده شود، به طور یقین بدون اغماض برخورد خواهد شد.

مدیر نظارت و اعتباربخشی در امور درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: ۲ واحد غیرمجاز ارائه خدمات پوست و زیبایی در شهرستان قاینات نیز خرداد امسال با همکاری پلیس اماکن پلمب و تعطیل شد.

وی گفت: توصیه می‌شود هم‌استانی‌ها فقط از مراکز درمانی دارای مجوزهای قانونی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و از مراجعه به افراد یا مراکز فاقد مجوز خودداری شود که گاهی تبعات جبران ناپذیر دارد.

شوکتی‌فرد اضافه کرد: همچنین از مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده تخلف درمانی، مراتب را از طریق سامانه ۱۹۰ شکایات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تماس با شماره‌های ۳۲۳۸۱۳۱۱ - ۳۲۳۸۱۳۱۸ - ۳۲۳۸۱۳۳۹ - ۰۵۶ اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گزارش دهند.

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی را زیر پوشش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha