محرومیت‌زدایی از مسئولیت‌های ویژه سپاه پاسداران است

شهرکرد- ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه (کوثر) گفت: در کنار تامین امنیت و دفاع از نظام جمهوری اسلامی، محرومیت‌زدایی و توسعه مناطق محروم از مسئولیت‌ها و ماموریت‌های ویژه سپاه و بسیج است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ضیاالدین حزنی روز سه‌شنبه بهره‌برداری ۳۰۷ پروژه محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری افزود: ۸۵ درصد پروژه‌هایی که در کشور از سوی مجموعه سپاه و نیروهای وابسته به آن اجرا می‌شود زودبازده، عالم‌المنفعه و فاقد پیچیدگی فنی و مهندسی است که این پروژه‌ها در مناطق محروم، دورافتاده، سخت‌گذار مرزی و برخی جاهای حساس کشور اجرا می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه (کوثر) با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی و غیرعمرانی از سوی این مجموعه گفت: استحکام در ساخت و سازها، توجه به کیفیت، کم‌هزینه بودن پروژه‌ها، پرهیز از نگاه انتفاعی در اجرای پروژه‌ها از ویژگی‌ها و مشخصه‌های پروژه‌های سپاه است.

حزنی تامین جهیزیه، پرداختن به حوزه‌های علمیه، احداث و تجهیز کلاس‌های درس در کنار نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، اجرای طرح‌های کرامت، شهید همدانی، الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت و آبادانی و مسکن در دهستان‌های محروم را از جمله برنامه‌ها و اولویت‌های سپاه عنوان کرد.

وی تامین جهیزیه، نوشت افزار(لوازم التحریر)، امنیت غذایی، اشتغالزایی وفرهنگی را از دیگر برنامه‌های غیرعمرانی مجموعه سپاه عنوان کرد.

محرومیت‌زدایی از مسئولیت‌های ویژه سپاه پاسداران است

کمبود ۳۳۴ مسجد در چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه (کوثر) با اشاره به اهمیت مسجد گفت: این استان یک هزار و ۱۴ مسجد و ۵۴۷ باب حیدریه، فاطمیه، مهدیه، زینبیه وحسنیه دارد که با توجه به جمعیت با کمبود ۳۳۴ مسجد روبرو است.

وی تاکید کرد: یکی از راهکارهای مهم برای برطرف کردن مسائل فرهنگی در جامعه گسترش مساجد است که باید به خوبی به آن پرداخت شود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه (کوثر) با بیان اینکه این ملت هشت سال دفاع مقدس را خلق و پشتیبانی کردند گفت: این وظیفه همه خادمان ملت است که در راستای محرومیت‌زدایی، رفاه و آسایش این مردم گام بردارند.

حزنی با تاکید بر ضرورت در کنار هم بودن برای انجام کارهای خداپسندانه گفت: با همراهی و همکاری کمیته امداد امسال سه هزار و۵۰۰ دستگاه کولرگازی در بین مددجویان خوزستان، هرمزگان و بوشهر توزیع شد.

به گزارش ایرنا، ۳۰۷ طرح محرومیت‌زدایی و ۴۰۰ سری جهیزیه با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه (کوثر) روز سه‌شنبه بهره‌برداری و تحویل مددجویان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha