۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85233075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار تیم برتر مسابقات مینی فوتبال کشور در زنجان مشخص شد

زنجان - ایرنا - چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان در بخش مردان روز سه شنبه در زنجان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در روز سوم این رقابت‌ها هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم های زنجان، مرکزی، خوزستان و آذربایجان شرقی با کسب برتری مقابل حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

طبق برنامه ریزی ها مرحله نیمه نهایی این رقابت ها نیز به صورت همزمان بین استان های زنجان - مرکزی و خوزستان - آذربایجان شرقی برگزار می شود.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان در این باره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رخداد برای اولین بار در سطح کشور برگزار می شود که استان زنجان میزبانی آن را عهده دار شده است.

غفار امانی اظهار داشت: با توجه به اهمیت این مسابقات، آسیب شناسی این رخداد ورزشی، راه را برای برگزاری بهتر آن در سال های آینده فراهم می‌کند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: با توجه به میزبانی استان از این مسابقات در مرحله کشوری با ۲ تیم زنجان "الف و ب " در این رقابت ها حضور یافته ایم.

مرحله کشوری مسابقات مینی فوتبال محلات سراسر کشور (جام ایرانیان) با شرکت ۳۰ تیم از ۲۹ استان در شهر زنجان در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha