سردار شریف: برای تقویت بنیه دفاعی کشور لحظه ای آرام نمی نشینیم 

مشهد - ایرنا - سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای تقویت بنیه دفاعی کشور و دفاع در برابر دشمنان لحظه‌ای آرام نمی نشینیم.

به گزارش ایرنا، سردار رمضان شریف سه شنبه شب در سی و هفتمین یادواره سرلشکر پاسدار شهید محمود کاوه و شهدای همرزمش در عملیات کربلای۲ در بهشت رضا مشهد تاکید کرد: عظمت شهدای ما مرهون تربیت دینی است که برآمده از فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی با بیان اینکه شهید کاوه شهرهای کردستان را یکی پس از دیگری آزاد کرد، افزود: بعد از ۳۷ سال دشمنان اعتراف کردند به دنبال تجزیه ایران اسلامی بودند.

سردار شریف خطاب به جوانان گفت : کسانی که عشق و علاقه به امنیت ایران دارند باید بدانند که پاسداران انقلاب اسلامی به چیزی جز امنیت و رفاه و آسایش کشور و مردم فکر نمی‌کنند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود شهید کاوه ها الگوهای مجسمی برای جوانان باشند.

سردار شریف افزود: امروز روزهای خوبی در کشور است و خدارا شکر می کنیم که در ایران و منطقه به این نتیجه رسیده اند که باید شر گروههای تروریستی و تجزیه طلب را کم بکنند .

سخنگوی سپاه پاسداران ادامه داد: جهان به این امر اعتراف کرده که این گروهک ها جز مزدوری و جیره خواری کار دیگری ندارند.

وی بیان کرد: امید داریم با شکست اغتشاشات که خواسته و ناخواسته موجب اعتراف سران گروهک‌ها شد، شرایط را به گونه ای رقم بزند که دیگر شاهد برهم خوردن امنیت مردم عزیز کشور نباشیم.

سخنگوی سپاه پاسداران اظهار کرد: طی سالهای گذشته از انقلاب اسلامی، مدافعان سرزمین اسلامی با تدابیر رهبر انقلاب کاری کردند که امنیت امروز را شاهدیم.

وی گفت: مردم کردستان به خوبی واقف هستند که کسانی که در کشورهای اروپایی نشسته اند و جوانان آنان را تشویق به ایجاد ناامنی می‌کنند به دنبال تامین منافع خودشان و ضربه زدن به کشور ما هستند .

سردار شریف خطاب به مردم گفت: امروز با سربلندی و شجاعت اعلام می کنیم ایران اسلامی کشوری قدرتمند است که قادر است هم از منافع کشور و هم از منافع هم پیمانانش به خوبی حراست کند.

وی با تاکید بر اینکه از دفاع مقدس و تهدیدات دیگر فرصتهای بزرگی ساخته ایم، خطاب به روح شهید کاوه ، گفت: هم اینک در حال تحویل کشور قدرتمندی به نسل آینده هستیم .

وی با تاکید بر اینکه از دفاع مقدس و تهدیدات دیگر فرصتهای بزرگی ساخته ایم، خطاب به روح شهید کاوه ، گفت: هم اینک در حال تحویل کشور قدرتمندی به نسل آینده هستیم .

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه درست است که باید در بخش تامین معیشت مردم بیشتر برای حل مشکلات کار شود، افزود: در دوران دفاع مقدس از ۲۹ کشور عربی فقط یک کشور سوریه طرفدار صدام نبود.

سردار شریف بیان کرد: امروز تمام کشورهای اروپایی و حامیان بین المللی آمریکا اعتراف می کنند طول و عرض جبهه مقاومت به همت ایران گسترش یافته است .

وی گفت : اینکه رهبر انقلاب می‌فرماید ما به قله نزدیک هستیم به معنای کاملا درستی است .

سخنگوی سپاه افزود:۱۳۰ هزار مستشار آمریکایی قبل از انقلاب اسلامی بخشهای مختلف ایران را مدیریت می‌کردند و ما پای آنها را از کشور قطع کردیم و امروز جوانان کشور بجای آنها دل به مدیریت در حوزه های مختلف می دهند.

وی ادامه داد: در گام اول تلاش ما ساخت بنیان‌های کشور بوده است و در چهل سال دوم ملت اسلامی لذت داشته های این سرمایه ها را در زندگی خود حس کنند.

وی اظهار کرد:افق آینده بسیار روشن و امید بخش است و به شهیدان وعده میدهیم تا آخرین قطره خون پیگیر آرمانهای همیشگی آنان هستیم .

سردار شریف تاکید کرد: راه شهادت ادامه دارد چون راه انقلاب ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha