هنرجو: روی ۲ تا ۳ مدال اسکیت حساب کرده‌ایم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون اسکیت گفت: اگر در جریان بازی‌های آسیایی هانگژو اتفاق خاصی رخ ندهد روی ۲ تا ۳ مدال حساب باز کرده‌ایم و امیدوارم برآورد تلاش‌های صورت گرفته با خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها همراه باشد.

مجید هنرجو روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و با اشاره به اهمیت بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: در این مدت تلاش‌ زیادی برای رشد و ارتقای اسکیت ایران انجام شده که امیدوارم در بازی‌های آسیایی هانگژو نتایج آن را ببینیم.

او در خصوص پیش‌بینی از نتیجه تیم در هانگژو، گفت: در هر دو رشته، امید به کسب مدال داریم. در فری استایل حریف اصلی ما چین‌تایپه است و در سرعت هم همین کشور به همراه کره‌جنوبی از جمله حریفان سرسخت ما هستند. در این مدت اردوهای برون‌مرزی خوبی را پشت سرگذاشتیم و همه ورزشکاران ما در اوج آمادگی هستند. نکته مهم این است که در ورزش قهرمانی باید روز، روزِ ورزشکار باشد و این خیلی مهم است، اگر چنین باشد و اتفاق خاصی رخ ندهد روی ۲ تا ۳ مدال حساب ویژه بازکرده‌ایم که امیدواریم از خوش‌ رنگ‌ترین‌ها باشد.

رئیس فدراسیون اسکیت در خصوص شرایط پیست اسکیت ورزشگاه آزادی و ترمیم آسفالت آن هم گفت: پیست آزادی مشکل آسفالت و رنگ دارد و باید در این خصوص اقدام لازم صورت گیرد. با شهرداری منطقه ۲۲ مدت‌هاست صحبت شده و قول‌هایی هم داده شده اما هنوز کار به سرانجام نرسیده است. نامه‌نگاریی هم انجام شده و امیدواریم به کمک ورزش بیایند تا این موضوع مدیریت شود.

وی ادامه داد: برآورد ما برای ترمیم آسفالت رقمی بالغ بر ۲ میلیارد تومان است و امیدواریم هرچه زودتر و با حمایت مسوولان این کار انجام شود، در فدراسیون اسکیت به دنبال کارهای نمایش نیستیم و می‌خواهیم کار اساسی انجام شود. در صورت آسفالت و رنگ‌آمیزی، این روکش ۸ تا ۱۰ سال قابلیت استفاده دارد. هر چند تا امروز چنین تجربه‌ای را نداشتیم اما در کشورهای دیگر این کار انجام شده و همین اندازه بهره‌وری داشته است.

هنرجو تصریح کرد: اسکیت ورزشی است که هم در بعد قهرمانی و همگانی امکان فعالیت دارد. در مسابقات برگزار شده شاهد حضور پرشور خانواده‌ها در کنار فرزندان‌شان هستیم و این یک فرصت است که نباید از دست برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha