۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۳۷
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85233421
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت جوان فلسطینی در اریحا + فیلم

۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۳۷
کد خبر: 85233421
شهادت جوان فلسطینی در اریحا + فیلم

تهران-ایرنا- منابع خبری از شهادت یک جوان فلسطینی دیگر در جریان یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه «عقبه جبر» در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، نیروهای اشغالگر صهیونیستی صبح امروز با یورش به اردوگاه «عقبه جبر»در اریحا، یک جوان فلسطینی به نام «ضرغام الاخرس» را به شهادت رساندند.

پیکر این شهید فلسطینی از بیمارستان اریحا به سمت زادگاهش در اردوگاه عقبه جبر تشییع شد.

رسانه های فلسطینی ساعاتی پیش اعلام کردند که با شهادت یکی دیگر از مجروحان یورش شدید ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری، شمار شهدای این یورش به ۴ تن رسید.

این جوان که «عطا موسی» نام داشت در نتیجه شدت جراحت وارده در نتیجه یورش صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

شمار زخمی‌های این یورش نیز به ۳۰ تن افزایش یافت.

پیش از این شمار شهدای این اقدام تروریستی سه و شمار مجروحان آن نیز ۲۰ نفر اعلام شده بود.

نظامیان صهیونیست سه‌شنبه شب با تجهیزات جنگی و نیروهای گسترده نظامی به اردوگاه جنین یورش برده که در جریان آن تاکنون ۴ فلسطینی شهید و ۳۰ تن دیگر زخمی شدند.

گروهان‌های القدس- گردان‌ جنین، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی درگیری مسلحانه شدیدی با نیروهای ویژه صهیونیست داشت که وارد اردوگاه جنین شدند.

گروهان‌ القدس در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که رزمندگان مجاهد ما همچنان به حمله به نیروها و تجهیزات جنگی اشغالگران ادامه می‌دهند.

گردان جنین نیز اعلام کرد که نیروهای این گردان در تیم مهندسی آن، اقدام به انفجار چندین بسته انفجاری در مسیر تجهیزات نظامی اشغالگران کردند که مستقیما آنها را هدف قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha