۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۶:۳۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85200433
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: حملات صهیونیست‌ها موج صعودی مقاومت را متوقف نمی‌کند

تهران- ایرنا- سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد چهارشنبه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری گفت که حملات صهیونیست‌ها به شهرها و اردوگاه‌های فلسطینی موج صعودی مقاومت را متوقف نمی‌کند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، عبداللطیف القانوع افزود: درود می فرستیم به قهرمانان مقاومت که در برابر هجوم اشغالگران صهیونیستی به شهر نابلس مقاومت کردند و با نیروهای متجاوز درگیر شدند.

وی گفت: ایستادگی در برابر هجوم نظامیان صهیونیست به نابلس تأکیدی بر آمادگی مردم برای مقابله با اشغالگران و مقابله با تجاوزات آنها است.

سخنگوی حماس افزود: هجوم رژیم صهیونیستی به شهرها و اردوگاه‌ها باعث تضعیف مردم ما و توقف موج صعودی مقاومت نمی‌شود بلکه عزم مردم ما را برای ادامه انقلاب پربرکتشان افزایش می‌دهد.

هلال احمر فلسطین سه‌شنبه شب اعلام کرد، در یورش نظامیان صهیونیست به شرق شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری ۲۰ فلسطینی زخمی شدند.

گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، نیروهای مقاومت در نابلس نظامیان اشغالگر را در اطراف مقبره یوسف نبی (ع) هدف گلوله قرار دادند.

نیروهای مقاومت فلسطین همچنین با بسته‌های انفجاری خودروهای زرهی نظامیان صهیونیست را در شرق نابلس هدف قرار دادند.

بنابر این گزارش، نیروهای مقاومت به سمت اتوبوس شهرک نشینان صهیونیست در پست بازرسی حواره واقع در جنوب نابلس تیراندازی کردند.

نظامیان صهیونیست بامداد سه‌شنبه ۲ جوان فلسطینی را در یورش به اردوگاه عقبه جبر واقع در اریحا به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

مناطق مختلف در کرانه باختری و قدس اشغالی شاهد موج حملات، یورش‌ها و بازداشت‌های گسترده علیه جوانان و همچنین حملات شهرک‌نشینان به فلسطینی‌ها و اموال آنها است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha