حضور هشت هندبالیست کهگیلویه و بویراحمد در اردوی تیم ملی

یاسوج - ایرنا -رئیس هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد گفت:حضور هشت هندبالیست استان در اردوی تیم ملی نوجوانان گویای غنای ورزش این خطه است.

مصطفی پارسایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :کادرفنی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ۲۷ بازیکن را به این اردو دعوت کرد که هشت نفر از آنان کهگیلویه و بویراحمدی هستند.

وی بیان کرد:چهارمین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان پسر جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا درسال ۱۴۰۳ با حضور هندبالیست هایی مانندمحمدحسین یوسفی، امیرحسین کرمی، امید عنایتی، متین عادلی منش، حسین علمیخواه، امیرحسین عادلی، شادمهر خسرونژاد، پدرام پرماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد در حال برگزار است .

رئیس هیات هندبال کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: استان با وجود سه تیم در مسابقات لیگ برتر هندبال ایران از قطب های این ورزش در کشور محسوب می شود.

پارسایی عنوان کرد: تیم های نفت و گاز گچساران و فراز بام دهدشت در مسابقات لیگ برتر هندبال حضور دارند که به ویژه نفت و گاز گچساران نتایج قبولی کسب کردند.

وی تاکید کرد: همچنین تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در مسابقات لیگ برتر حضور دارند.

وی کسب چندین عنوان قهرمانی از سوی تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت در همه رده های سنی طی ۲ سال اخیر را نشان از توانمندی های ورزشکاران این رشته در استان دانست.

پارسایی تیم نفت و گاز گچساران را از دیگر افتخارات هندبال کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود:این تیم از سال ۹۲ تاکنون در لیگ برتر حضور دارد و توانسته با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و بومی خود عناوین خوبی را در کشور و حتی آسیا کسب کند.

وی تصریح کرد:نفت و گاز گچساران که یکی از قدرت های برتر هندبال کشور محسوب می شود در ۲ دوره طی این سالها نیز به عنوان نماینده ایران در رقابت های آسیایی نیز شرکت کرد.

بیش از ۷۵۰ ورزشکار ساماندهی شده در رده های مختلف سنی هندبال در کهگیلویه و بویراحمد مشغول فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha