۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 85233653
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشکیل ستاد ویژه پیگیری مصوبات سفر رئیس سازمان سینمایی به هرمزگان

تهران- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از تشکیل ستادی جهت پیگیری مصوبات سفر محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به هرمزگان و برگزاری جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان که از مصوبات این سفر بوده خبر داد.

اسماعیل جهانگیری در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره دومین جشن مهر سینمای ایران که ۳۰ شهریور ماه در هرمزگان برگزار می‌شود، گفت: این رویداد دراستان هرمزگان مورد توجه هنرمندان و اهالی سینما قرار گرفته و با توجه به استقبال خوب مردم از سینما و جشنواره‌های سینمایی، دومین جشن مهر سینمای ایران می‌تواند به جذب مخاطب کمک کند.

وی با بیان اینکه برگزاری رویدادهای سینمایی آگاهی مردم را درحوزه سینما افزایش داده است، افزود: برگزاری رویدادهایی مثل مهر سینمای ایران علاقه مندی مردم را به حوزه سینما بیشتر خواهد کرد و همین امر می تواند سینما را در سبد فرهنگی خانواده ها بگنجاند.

جهانگیری با اشاره به اینکه جشن روز سینما ۳۰ شهریور ماه و همزمان با اختتامیه جشنواره فیلم اردیبهشت در بندرعباس برگزار می‌شود، عنوان کرد: شورای سیاست‌گذاری جشن مهر سینما تشکیل شده و با دستگاه‌های مرتبط هماهنگی لازم به عمل آمده، ضمن اینکه جلسه تخصصی با فعالان سینما در خصوص منتخبین جشن مهر سینما در استان برگزار شده و افراد تقدیر شونده در جشن مهر سینما انتخاب شده‌اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به پیگیری مصوبات سفر رئیس سازمان سینمایی به هرمزگان خاطر نشان کرد: ستادی جهت پیگیری مصوبات سفر تشکیل شده و برگزاری جشنواره منطقه ای سینمای جوان که از مصوبات این سفر بوده نیز درحال پیگیری است.

«دومین جشن مهر سینمای ایران» امروز ۲۹ شهریورماه در خراسان رضوی آغاز و تا ۱۰ مهرماه در استان‌ها ادامه خواهد داشت. همچنین ۱۳ مهرماه، تهران میزبان برگزاری این جشن در ایوان شمس خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha