نماینده مجلس: سخنان آیت‌الله رئیسی در مقر سازمان ملل زبان گویای ملت‌های مظلوم بود

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، سخنرانی آیت‌الله رییسی در مجمع عمومی سازمان ملل را مقتدرانه و صریح ارزیابی کرد و گفت: رییس‌جمهور ایران زبان گویای ملت‌های مظلوم جهان بود.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سخنرانی آیت‌الله رئیسی در سازمان ملل بسیار عالی، مقتدرانه، شفاف و صریح بود و اوج اقتدار ایران اسلامی در دفاع از ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه جهان را نشان داد.

وی ادامه داد: سخنان رییس‌جمهور نه تنها ندای ملت‌ ایران که چهار دهه تحت فشار سیاست‌های ظالمانه استکبار جهانی قرار گرفته، بود بلکه طنین نوای ملت‌های مظلومی است که قرن‌ها زیر سلطه قدرت‌های استکباری جهان قرار دارند و آیت‌الله رئیسی از این طریق خواست تناقضاتی که در دنیای غرب وجود دارد را به چالش بکشد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، نحوه بیان رییس‌جمهور در سازمان ملل را ساده، رسا و قابل فهم برای همه ملت‌ها دانست و تصریح کرد: رییس‌جمهور ایران زبان گویای همه ادیان توحیدی از موسی کلیم‌الله تا پیامبر خاتم(ص) بود و سخنانی که بیان داشت مطابق با فطرت پاک بشری بود از همین رو با استقبال ملت‌های آزادی‌خواه جهان روبرو شد.

جعفری با اشاره به اینکه دفاع از مظلوم و استکبارستیزی از اصول مهم انقلاب و نظام اسلامی ایران است، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی این آرمان و اصل مهم نظام را به خوبی دنبال کرده است و از موضع مقتدرانه و صریح ایشان در سازمان ملل قدردانی می‌کنیم.

وی یادآور شد: رییس‌جمهور ایران با دست پر به سازمان ملل رفته است و حمایت مردمی بهترین پشتوانه برای آیت‌الله رییسی برای بیان دغدغه‌های بحق کشور و سایر ملت‌های مظلوم جهان است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»، رییس‌جمهور بامداد چهارشنبه ۲۹ شهریور در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در جمع نمایندگان کشورهای عضو سخنرانی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha