۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85233819
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن شکوفه ها در البرز / آغاز سال تحصیلی ۴۸ هزار کلاس اولی

کرج - ایرنا - همزمان با جشن شکوفه ها در سراسر کشور در استان البرز نیز ۴۸ هزار کلاس اولی در ۱۰ هزار کلاس درس امروز چهارشنبه آغاز سال تحصیلی خود را جشن گرفتند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در آیین متمرکز جشن عاطفه های استان که در دبستان عترت کرج برگزار شد، افزود: امروز تمام تلاش خود را برای تعلیم و تربیت هرچه بیشتر دانش آموزان به کار گرفته ایم .

" علی حجرگشت " خطاب به اولیای دانش آموزان گفت: به معلمان آموزش و پرورش اعتماد کنید چراکه هرآنچه برای آموزش و تربیت لازم است به کار می گیرند .

وی یاد آورشد: بنابراین باید اولیا و خانواده دانش آموزان با همراهی هرچه بیشتر متولیان آموزش و پرورش را برای ارتقای سطح کیفی آموزشی و تربیتی یاری دهند .

جشن شکوفه ها در البرز / آغاز سال تحصیلی ۴۸ هزار کلاس اولی

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تاکید کرد: دانش آموزان نیز باید از همین امروز نظم را سرلوحه کاری خود قرار دهند و از هیچ تلاشی برای ساختن آینده ای درخشان دریغ نداشته باشند .

وی با آرزوی روزهای بیاد ماندنی برای دانش آموزان گفت: دانش آموزان چشم امید کشور هستند و مسوولان آموزشی همراه آنان برای ساختن کشوری آباد بوده و تمام بسترها برای این مهم با تلاش روز افزون متولیان آموزشی فراهم می شود .

همچنین در مقطع پایه هفتم مدارس استان البرز تاکنون ۴۰ هزار و یک نفر ثبت نام کرده اند که دانش آموزان پایه هفتم در یک هزار و ۹۹ کلاس مدارس دولتی و ۲۵۰ کلاس غیر دولتی سازماندهی می شوند.

استان البرز دارای ۵۷۰ هزار دانش آموز است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha