۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85236302
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سال تحصیلی جدید با حضور ۴۸۰ هزار دانش آموز در البرز آغاز شد

کرج - ایرنا - سال تحصیلی جدید در استان البرز با حضور بیش از۴۸۰ هزار دانش آموز در ۱۷ هزار کلاس درس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، استاندار البرز روز شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی و نواختن زنگ مهر در هنرستان حضرت زهرا(س) کرج ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول و آغاز سال تحصیلی به تمام دانش آموزان ، خانواده ها و معلمان گفت : سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای مجموعه آموزش و پرورش استان آرزو داریم .
" مجتبی عبداللهی" افزود: تابستانی که گذشت، مدارس تعطیل نبود چراکه اقدامات و برنامه های بسیاری برای استقبال از مهر در دستور کار قرار گرفت.
استاندار البرز بیان کرد: با ابلاغ طرح های ویژه ،زیباسازی و نوسازی مدارس در دستور کار شهرداری های استان قرار گرفت و ایجاد فضاهای ورزشی همچون چمن مصنوعی با جدیت دنبال شد.

سال تحصیلی جدید با حضور ۴۸۰ هزار دانش آموز در البرز آغاز شد

عبداللهی افزود:امسال نهضت مدرسه سازی در استان البرز با سرعت مضاعفی پیش رفت و تعداد زیادی مدرسه جدید برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ مهیای پذیرایی از دانش آموزان شد.
استاندار البرز گفت: این نهضت با هدف ساخت ۲۰۰ مدرسه در استان تا پایان دولت سیزدهم ادامه دارد و درصدد هستیم طی تعامل دولت و خیرین این رقم را افزایش دهیم.
وی افزود: دانش آموزان امروز آینده سازان کشور عزیزمان هستند بنابراین باید هر کس به سهم خود برای ارتقا زیرساخت ها و بستر لازم تعلیم و تربیت اقدام کند.
عبداللهی گفت: امید است با اقداماتی که تاکنون شکل گرفته و همتی که برای تقویت سرانه ها و زیرساخت های آموزشی و پرورشی استان معطوف شده، دانش آموزان و معلمان با شور و نشاط بیشتر در مدارس حضور یابند و شاهد موفقیت های آنها باشیم.
وی افزود: بر این باور هستیم که تلاش برای ارتقا و بهبود شرایط تعلیم و تربیت در استان، کیفیت، امید، نشاط و انگیزه تحصیل را برای دانش آموزان افزایش می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha