داداش‌زاده: پرسپولیس از قبل بازی را باخته بود/ یحیی با ترس بازی را شروع کرد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با النصر یک‌طرفه بود چرا که ما از قبل بازی را باخته بودیم.

بهزاد داداش‌زاده روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص شکست ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل النصر عربستان اظهار داشت: فوتبالی یک طرفه بود و تمام بازیکنان ۹۰ دقیقه را با ترس بازی کردند. ما از قبل بازی را باخته بودیم. جای تاسف دارد که مسئولین باشگاه و فدراسیون به رونالدو رسیدگی کردند تا به اینکه به پرسپولیس رسیدگی کنند. پرسپولیس نماینده ایران در این مسابقات است و باید توجه‌ بیشتری به این تیم شود که متاسفانه چنین نبود. جالب است که روز بازی مدیرعامل تیم به بازیکنان سر زده است که این نشان می‌دهد توجه خاصی به تیم ندارند. یک تیم با رده سنی دهه هفتاد تشکیل دادم که اگر آنها به جای پرسپولیس روبروی النصر قرار می‌گرفتند به طور قطع ۲ گل را نمی‌خوردند. عربستان به تیم‌های لیگ برتری خود کمک مالی می‌کند ولی اینجا به دنبال تعیین سقف بودجه قرارداد هستیم.

وی ادامه داد: واقعا جای سوال دارد که یحیی گل‌محمدی چرا دیر تعویض کرد. وقتی که بازیکن یک اخطاره در زمین است باید زودتر تعویض شود. ما به النصر نباختیم بلکه به حواشی به وجود آمده باختیم. پیراهن پرسپولیس برای بعضی‌ها واقعا گشاد است.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اخراج میلاد سرلک عنوان کرد: او بازیکن تیم ملی و پرسپولیس است و در این چند سال، تجربه کافی را به دست آورده، ولی در این بازی او پر از اشتباه و استرس بود. نه تنها او بلکه همه بازیکنان استرس داشتند و فقط وحید امیری خوب بازی کرد. واقعا نمی‌دانم چرا سرلک در این سطح از بازی چرا این همه اشتباه کرد. اخراج او باعث شد پرسپولیس دو گل دریافت کند. من قبلا می‌گفتم سرلک و ریگی بهترین‌ها هستند ولی در بازی تمرکز نداشتند و بلای جان تیم پرسپولیس شدند.

داداش‌زاده: پرسپولیس از قبل بازی را باخته بود/ یحیی با ترس بازی را شروع کرد

داداش‌زاده با انتقاد از عملکرد خط حمله پرسپولیس در این دیدار خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم اگر مهاجم آن تیمی که من تشکیل دادم به جای شهاب زاهدی بود، قطعا می‌توانست کاری برای پرسپولیس انجام دهد. نمی‌دانم کدام دلال او را به پرسپولیس آورده است؟ خط حمله پرسپولیس در بازی اصلا هیچ کاری انجام نداد و معلوم بود بعد از مصدومیت مهدی ترابی، خط حمله پرسپولیس از کار افتاد. زاهدی در حد پرسپولیس نیست و نمی‌دانم او را با چه فاکتورهایی جذب کرده‌اند. برای همه جای تعجب دارد که او لژیونر بوده است. گل‌محمدی باید پاسخگو باشد که چرا مهدی عبدی را قبول نداشت و او را روی نیمکت قرار می‌داد و قطعا او بهتر از زاهدی بهتر است و من تاسف می‌خورم که پرسپولیس جدا شد.

داداش‌زاده: پرسپولیس از قبل بازی را باخته بود/ یحیی با ترس بازی را شروع کرد

وی درباره اینکه چرا قبل از بازی باید نگران وضعیت علیرضا بیرانوند باشیم، یادآور شد: این برمی‌گردد به بی‌برنامگی کادر فنی و مدیریت باشگاه. مگر می‌شود یک تیم با یک دروازه‌بان وارد یک مسابقات بسیار مهم شود؟ به نظر من باید باشگاه یک دروازه‌بان قوی‌تر از بیرانوند را جذب کند تا بیرانوند یک رقیب جدی داشته باشد. البته نباید از او انتقاد کنیم و خوشحالم با وجود مصدومیت، به بازی رسید.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به غیبت مهاجم خارجی در دیدار مقابل النصر گفت: یحیی گفته بود بدون نظر من این بازیکن گرفته شده و من هیچ دخالتی در گرفتن او ندارم. با این روزمه که از این بازیکن می‌بینم، او هم نمی‌تواند به خط حمله پرسپولیس کمک کند. مهاجم سوئی و و شهاب زاهدی نمی‌توانند برای پرسپولیس کاری انجام دهند. قطعا مهدی عبدی از این دو نفر بهتر بود.

داداش‌زاده درباره اینکه آیا هنوز پرسپولیس مدعی لیگ قهرمانان آسیا است، عنوان کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و می‌تواند از گروه خود صعود کند اما باز هم می‌گویم نیاز به بازیکن دارد، به خصوص در خط حمله و یک دفاع چپ سرعتی؛ در بازی که دیدیم پرسپولیس با دو هافبک بازی را شروع کرد و معلوم بود این دو هافبک برای کنترل رونالدو در ترکیب بودند که توپ به رونالدو نرسد. گل‌محمدی باید در بازی بعدی بهترین ترکیب خود را در زمین بگذارد.

تیم فوتبال النصر عربستان روز سه‌شنبه در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا موفق شد در مهم‌ترین بازی دور گروهی در ورزشگاه آزادی با نتیجه ٢ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی را شکست دهد.

برنامه دیدارهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا:

۱۱ مهر: الدحیل قطر - پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰، عبدالله بین خلیفه

۲ آبان: پرسپولیس - استقلال تاجیکستان ساعت ۱۹:۳۰، آزادی

۱۵ آبان: استقلال تاجیکستان - پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰، مرکزی دوشنبه

۶ آذر: النصر عربستان - پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰، مرسول پارک

۲۰ آذر: پرسپولیس - الدحیل ۲۰ آذر، ساعت ۱۹:۳۰، آزادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha