اقدام مهاجم پرسپولیس برای رهایی از انتقادات

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی پستی را با کنایه علیه منتقدان خود منتشر کرده که اقدام غیر حرفه‌ای و عملکرد نامید کننده او، خودش گویای همه چیز است.

به گزارش روز شنبه ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب النصر عربستان شد که حضور رونالدو در این مسابقه حواشی و اتفاقات جالبی همراه داشت.

یکی از اتفاقات این مسابقه برخورد رونالدو با شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس بود.

زاهدی که در این فصل برای حل کردن مشکل خط حمله پرسپولیس و به عنوان یک لژیونر به جمع سرخپوشان اضافه شد، امسال نتوانسته باری از روی دوش تیم بردارد و تنها یک جا در فهرست پرسپولیس را پر کند.

این بازیکن در مقابل النصر کار را از روی نیمکت آغاز کرد اما مصدومیت زودهنگام مهدی ترابی موجب شد تا زاهدی وارد زمین شود اما عملکرد او مانند مسابقات قبلی نا امید کننده بود.

نقطه منفی اما در پایان این مسابقه رخ داد. جایی که زاهدی به سمت رونالدو رفت و از او درخواست پیراهن کرد که این درخواست پاسخ منفی رونالدو را همراه داشت.

این اتفاق موجب شد تا موجی از انتقادات به سمت این بازیکن روانه شود. با این حال زاهدی با گذشت سه روز از آن مسابقه پاسخ کنایه آمیزی به آنها داد.

مهاجم پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت:

اقدام مهاجم پرسپولیس برای رهایی از انتقادات

هرچند مهاجم جوان پرسپولیس این مطلب را منتشر کرده که عملکرد ناامید کننده او در زمین و همچنین اقدام غیر حرفه‌ای او در خارج از زمین خود گویای خیلی از مسائل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha