معاون استاندار گلستان: فتنه‌ تفرقه را امام راحل با نام‌گذاری هفته وحدت خنثی کردند

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: فتنه‌ تفرقه را بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با هوشیاری در همان ابتدا با نام‌گذاری هفته وحدت خنثی کردند، و در این هفته باید نمایشی از قدرت وحدت باشد.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر عصر چهارشنبه در نشست کمیسیون فرق و مذاهب شورای تأمین استان که به منظور هم‌اندیشی و هماهنگی برگزاری هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: وحدت یک رفتار عملی بر اساس باور اعتقادی ما است، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در جمع مردم غیور سیستانی و بلوچ گفتند، دشمن وحدت ملی را هدف قرار داده است و باید مراقبت کنیم تا این اتحاد خدشه‌دار نشود.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که امسال هفته دفاع مقدس به هفته وحدت منتهی می‌شود، می‌تواند فرصتی باشد تا وحدتی که در دفاع مقدس در مقابل دشمن داشتیم را مرور کرده و نمایش بهتری از وحدت و انسجام ملی داشته باشیم.

مهاجر یادِآور شد: شعاع آیین‌های گرانی داشت در ایام باید همه‌گانی باشد و برای همه مردم برنامه‌ریزی شود و همه اقشار را پای کار بیاوریم و مردم را محور اصلی برنامه‌ها قرار دهیم.

وی افزود: انتظار می‌رود هویت بخشی سیمای بصری، آذین‌بندی معابر و فضاسازی در شهرها و روستاها، نشان دهنده‌ جشن و سرور هفته وحدت و میلاد فرخنده حضرت رسول اکرم (ص) باشد.

استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفرجمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در شمال کشور قرار دارد که به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha