۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85236568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار گلستان: نیروی انتظامی حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: نیروی انتظامی حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای قدردانی از این قشر ایثارگر است.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری هفته بزرگداشت نیروی انتظامی استان، اظهار داشت: نیروی انتظامی در دفاع از مردم در مرزها، ، درون شهرها و روستاها از کوشش و فداکاری دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان این که قشر انتظامی کسانی هستند که با جان مال و آبروی خود ایثارگری می‌کنند، گفت: در اغتشاشات و فتنه سال گذشته دیدیم که نیروهای جان بر کف انتظامی در استان مجروح و آسیب جدی دیدند ولی حاضر نشدند به جوانان فریب خورده‌ای که اعتراضات خود را در کف خیابان نشان می‌دادند آسیب برسانند.

معاون استاندار گلستان: نیروی انتظامی حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد

مهاجر ادامه داد: از همه دستگاه‌ها انتظار داریم برای برگزاری باشکوه هفته نیروی انتظامی پای کار باشند و از اقدامی فروگذاری نکنند.

در استان گلستان مطابق سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کنند.

این استان واقع در شمال کشور،دارای ۳۴۸ کیلومتر مرز خشکی و ۹۰ کیلومتر مرز آبی با کشور ترکمنستان بوده و از شرق با خراسان شمالی، از غرب با مازندران و از جنوب با سمنان همسایه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha