۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۴۳
کد خبر: 85234601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برتری وفایی مقابل قهرمان ۱۲ دوره زنان در رقابت‌های بین‌المللی اسنوکر

تهران- ایرنا- حسین وفایی در دور مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی قهرمانی اسنوکر۲۰۲۳ مقابل ریان ایونز به پیروزی رسید.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، دور مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی قهرمانی اسنوکر۲۰۲۳، از ۲۷ شهریور تا اول مهر در شفیلد کشور انگلستان با حضور برترین بازیکنان جهان برگزار می‌شود.

حسین وفایی، تنها و برترین اسنوکرباز حرفه‌ای کشورمان نماینده ایران در این مسابقات است که مقابل رین ایوانز اولین رویارویی خود را شروع کرد و با برد این دیدار به صورت مستقیم به جدول اصلی رقابت‌ها راه پیدا یافت که مسابقات اصلی از اواسط آبان ماه آغاز می‌شود.

وفایی درحال حاضر در جایگاه ۱۷ جهانی و حریف او در جایگاه ۱۰۴ قرار دارد؛ با این حال ایوانز موفق ترین بازیکن اسنوکر زن تاریخ و یک پیشگام واقعی برای اسنوکر زنان در قرن بیست و یکم بوده و رکوردهای بسیاری را در تور جهانی اسنوکر دارد.

او ۱۲ مرتبه قهرمان جهان اسنوکر بانوان شده و از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱، رکورد برد ۹۰ مسابقه متوالی را در تور از آن خود کرد، و رکورد قبلی که ۶۹ برد متوالی آلیسون فیشر بود را شکست.

ایوانز تا به امروز موفق به کسب ۵۷ عنوان بی بدیل رویدادهای رنکینگی شده اما با تمام افتخاراتی که دارد، حسین وفایی به سادگی‌ با نتیجه ۶ بر یک موفق به برد او شد و به افتخارات خودش اضافه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha