۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۳۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85234634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: جنایات صهیونیست‌ها باعث اصرار بیشتر مردم به مقاومت می‌شود

تهران- ایرنا- احمد المدلل عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به ترور ۶ جوان فلسطینی در غزه، جنین و اریحا گفت که این جنایت‌ها تنها باعث اصرار بیشتر مردم فلسطین به مقاومت می‌شود.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا از فلسطین الیوم، احمد المدلل افزود: دشمن صهیونیستی با ترور ۶ جوان فلسطینی در غزه، جنین و اریحا جنایت جدیدی را مرتکب شد و معتقد بود که این امر به مقاومت پایان می‌دهد.

عضو ارشد جهاد اسلامی تأکید کرد که خون پاکی که در غزه، اریحا و جنین ریخته شد، تنها باعث اصرار بیشتر مردم فلسطین به مقاومت می‌شود و اگر رهبر یا مجاهدی ترور شود، صدها مجاهد در انتظار پیوستن به صفوف جهاد و مقاومت هستند.

جهاد اسلامی: جنایات صهیونیست‌ها باعث اصرار بیشتر مردم به مقاومت می‌شود

وی تاکید کرد: مردم فلسطین به مقاومت خود ادامه می‌دهند زیرا این شهدا کسانی هستند که راه آزادی و بازگشت مردم فلسطین را هموار می‌کنند.

نظامیان صهیونیست طی ۲ روز گذشته چهار جوان فلسطینی را در جنین، یک نفر را در غزه و یک نفر را نیز در اریحا به شهادت رساندند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha