۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۴۷
کد خبر: 85234714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهارتن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در اراک معدوم شد

اراک - ایرنا - رییس اداره دامپزشکی شهرستان اراک گفت: چهار تن فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در جریان بازدیدهای کارشناسان از واحدهای تحت نظارت این اداره شناسایی و معدوم شد.

دکتر «ابوالفضل حمزه‌لوییان» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در جریان بازدید کارشناسان واحد نظارت دامپزشکی شهرستان اراک، چهار تن مرغ تاریخ گذشته وارداتی در یکی از فروشگاه‌های عرضه فرآورده خام دامی این شهرستان شناسایی و پس از انجام آزمایشات مربوطه جمع‌آوری و با انجام مراحل قانونی از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی ادامه داد: در راستای حفظ سلامت همشهریان، بازدید و نظارت بهداشتی کارشناسان واحد نظارت دامپزشکی شهرستان از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی به صورت شبانه‌روزی در حال انجام بوده و با متخلفین برخورد لازم انجام می‌شود.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان اراک به شهروندان توصیه کرد در هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی به تاریخ انقضا، شرایط نگهداری، شکل ظاهری، برچسب مشخصات و تاییدیه دامپزشکی توجه لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی موارد را به اداره دامپزشکی شهرستان با شماره ۱۵۱۲ سامانه پاسخگویی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گزارش دهند.

کلانشهر اراک با ۶۵۰ هزار نفر جمعیت از سه بخش مرکزی و ساروق و معصومیه تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha