۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
کد خبر: 85235147
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش نوظهور شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش نوظهور و کشف تعداد ۷۷ قبضه سلاح سرد طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پلیس اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده با اعلام این خبر افزود: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: ماموران پلیس شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته و با اجرای این طرح موفق به دستگیری ۱۰۰ نفر از اراذل و اوباش و کشف تعداد ۷۷ تیغه انواع سلاح سرد در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمدآباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک ها و بوستان ها شدند و ۶ خرده فروش مواد مخدر و ۱۷ سارق را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده دارای سوابقی از جمله شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر هستند، تصریح کرد : متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و با قاطعیت در راستای تامین امنیت و آسایش شهروندان با قانون شکنان برخورد می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha