۱۸۴ نفر از حاملان سلاح سرد در اسلامشهر دستگیر شدند

اسلامشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: ۱۸۴ نفر متهم به حمل سلاح سرد در ۲۴ ساعت گذشته در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله‌های اسلامشهر دستگیر و ۱۲۲ تیغه انواع سلاح سرد از آنان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت اجرا شد.

وی افزود: این افراد در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمدآباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک ها و بوستان ها حضور داشتند که از این تعداد ۲۰ نفر خرده فروش موادمخدر و ۴۰ نفر نیز سارق بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان جرایمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت در محله ها و بوستان ها، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را دارند، گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ علیزاده یادآور شد: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می کند، تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

کشف قرص های غیرمجاز در رباط کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از کشف بیش از ۷۰۰ عدد قرص غیرمجاز در یک واحد عطاری خبر داد.

۱۸۴ نفر از حاملان سلاح سرد در اسلامشهر دستگیر شدند

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی زنگنه روز سه شنبه اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر نگهداری و خرید و فروش اقلام دارویی غیر مجاز و مواد مخدر در یکی از عطاری های رباط کریم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضابی، مأموران موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه فروشنده اصلی قرص ها را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ زنگنه خاطرنشان کرد: در بازرسی از انبار مغازه این سوداگر مرگ ۷۲۰ عدد قرص غیرمجاز به همراه مقادیری شربت متادون و شربت تریاک و همچنین آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیرشهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha