۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85235260
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادمان شهید گمنام در پارک رضوان قروه رونمایی شد

۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۰۰
کد خبر: 85235260
یادمان شهید گمنام در پارک رضوان قروه رونمایی شد

سنندج- ایرنا- یادمان شهید گمنام با حضور استاندار کردستان، نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استان در پارک رضوان قروه رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، استاندار کردستان اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از ماندگارترین افتخارات ملت ایران نه فقط در تاریخ ایران اسلامی بلکه کل پیدایش این کشور و سرزمین است.

اسماعیل زارعی کوشا یادآور شد: در این جنگ نابرابر، نظامی نوپا در برابر ابرقدرت‌های دنیا و تجاوز رژیمی قرار گرفت که از حیث تجهیرات بسیار پیشرفته بود و قصدآنها نابودی این نهال نوپا بود که در سایه رشادت های مردمان این سرزمین ناکام ماندند.

وی دوران دفاع مقدس را بر خلاف جنگ‌های دوران تاریخ ایران، برگی زرین توصیف کرد و افزود: باید از رفتار و گفتار شهدا الگو بگیریم و قدردان خون آنان باشیم.

استاندار کردستان حضور مدفن این شهید گمنام در پارک رضوان قروه را آرامش بخش دانست و گفت: برای مردم قروه و کردستان میزبانی چنین عزیزان بی نام و نشانی باعث افتخار است.

یادمان شهید گمنام در پارک رضوان قروه رونمایی شد

فرماندار قروه عصر پنجشنبه در آیین رونمایی از این یادمان اظهار کرد: پیکر این شهید گمنام ۶ دی ماه سال گذشته در پارک رضوان این شهر به خاک سپرده شد.

خلیل فعله گری با بیان اینکه عملیات احداث این یادمان شهید از ۱۵ خرداد امسال شروع شد، افزود: پروژه طی ۲ ماه و نیم به اتمام رسید و برای آن حدود هفت میلیارد ریال هزینه شد.

قروه در ۸۰ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha