۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85235356
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال استقلال خوزستان مغلوب ذوب آهن اصفهان شد

۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳
کد خبر: 85235356
تیم فوتبال استقلال خوزستان مغلوب ذوب آهن اصفهان شد

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر برابر حریف خود ذوب آهن اصفهان تن به شکست داد.

به گزارش ایرنا، تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن پنجشنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک ذوب آهن به پایان رسید.

در این دیدار فرزین گروسیان، محمد طیبی، علی هلیچی، عقیل کعبی، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری، جواد آقایی‌پور، متین کریم‌زاده، ابوالفضل طاهرنژاد، امیرحسین جلالی‌وند(امیر محکم کار) و حسین ساکی برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین امیرحسین رنگرز جدی، سیدمحمد قریشی، سجاد آشوری(امید لطفی)، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی‌نیا(پویا مختاری)، آرش قادری(نادر محمدی)، پوریا آریاکیا، شایان مصلح(دانیال ایری)، مهرداد رضایی و سبحان خاقانی ترکیب ذوب آهن را تشکیل دادند.

در دقیقه ۱۹ بازی محمدجواد محمدی اولین گل بازی را به سود ذوب آهن به ثمر رساند اما آبی های خوزستان در دقیقه ۲۱ توسط محمد طیبی گل تساوی بخش بازی را به سود استقلال زد.

در دقیقه ۹۲ سیدمحمد قریشی گل دوم و پیروزی بخش ذوب آهن را به ثمر رساند تا این تیم اصفهانی با دست پر اهواز را ترک کند.

در این دیدار محمد طیبی، حسن شوشتری، بهمن روشنایی، حسین ساکی و جواد آقایی پور از استقلال خوزستان و پوریا آریاکیا و شایان مصلح بازیکنان ذوب آهن کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده امیر ایار بود و حسین مرادی، علی احمدی و فرزاد منصوری او را همراهی کردند.

در حال حاضر تیم استقلال خوزستان با یک امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد که نارضایتی هواداران را به همراه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha