سرمربی مس رفسنجان: برد آلومینیوم اراک از کسب ۲ جام شیرین‌تر بود

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: برد امروز تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ۲ جام برای من شیرین تر بود زیرا خدا در جایی به من مدد داد که به آن احتیاج داشتم.

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل آلومینیوم اراک افزود: درست است که تیم های من پنج تا ۶ هفته زمان می برند که هماهنگی کاملی یابند اما امروز بازیکنانم خیلی تحت فشار بودند و خوشحالم که بردیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان مس، امروز معرفت، مردانگی و شرف را معنا کردند، عنوان کرد: شرایط اسکان تیم و هتلینگ واقعا سخت است. کارهای رفع مشکل هتل در حال انجام است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مقرر شد آغاز تمرینات این تیم از رفسنجان باشد و اگر زمین شماره یک شهدای مس آماده شود، امکانات خوبی برای ما مهیا می شود.

وی با بیان اینکه تعطیلی لیگ در این فرصت خوب و وضعیت تیم ما روند به جلو دارد، گفت: ما با تیم ملی همکاری کردیم و از ۲ بازیکن موثر خود در این بازی استفاده نکردیم اما باید شرایط به گونه ای باشد که یکسری تیم ها ضرر نکنند.

بردن آلومینیوم سخت است

الهامی عنوان کرد: شرایط ما با هفته گذشته متفاوت بود و قول دادم تیم را درست کنیم و به آن عمل کردم.

وی با بیان اینکه تیم داوری نقص نداشت، گفت: ما محکوم به برد بودیم و بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و خیلی زود به گل رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان یادآور شد: استرس نبردن و گل نخوردن در وجود همه بازیکنان ما وجود داشت و پس از آن ۱۰ دقیقه آلومینیوم بازی را به دست گرفت و سپس بازی متعادل شد.

وی ادامه داد: نوع فوتبال آنان ما را وادار به عقب نشینی کرد و موقعیت های نیز برای آنان بوجود آمد اما فکر می‌کنم که موقعیت خطرناک نداشتند و ضربات حریف بیشتر ایستگاهی بود.

الهامی اضافه کرد: تعویض های آلومینیوم برای افزایش میانگین قدی برای استفاده از ضربات ایستگاهی بود.

وی با بیان اینکه بنظر می رسد بردن ۲ بر صفر آلومینیوم اراک کار خیلی سخت است، افزود: حسینی تیم خوبی ساخته و این برای نباختن فوق العاده است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: با شیمبا مذاکره کردیم، این بازیکن شخصیت فوق العاده ای دارد و می تواند به جمع بازیکنان ما اضافه شود اما قرارداد این بازیکن هنوز قطعی و ۱۰۰ درصد نشده و دیگر بازیکنان ما هم عالی هستند.

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با ۲ گل بر آلومینیوم اراک غلبه کرد و نخستین پیروزی این فصل خود را به دست آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha