سرمربی آلومینیوم اراک: به تیم ما ظلم می‌شود

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: این آسیا هم برای ما داستانی شده و در برنامه ریزی و تعطیلی مسابقات لیگ برتر و دیگر اتفاقاتی که در فوتبال ما می افتد، واقعا به تیم ما ظلم می‌شود.

به گزارش ایرنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی ۲ تیم فوتبال مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر با اشاره به تعطیلی لیگ بخاطر جام باشگاه های آسیا افزود: ما ۲۰ روز بازی نکرده بودیم، الان باید ۲۰ روز دیگر هم بازی نکنیم، نمی دانم چه اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد که ما به ۳۰ سال پیش برگشته ایم.

وی اظهار داشت: تیم های عربستانی در جام باشگاه های آسیا و لیگ کشور خود بازی می کنند نمی دانم آیا ما باید تاوان تیم هایی که در آسیا بازی می کنند را بدهیم؟

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: اگر سه تیم به آسیا می رود و ما به خاطر این تیم ۲۰ روز یکبار بازی می کنیم، خوب فوتبالمان را جمع کنیم. ما بخاطر این تیم ها باید بشینیم و نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه این اتفاقات فقط در فوتبال ما می افتد، افزود: ۲۰ روز تعطیلی به تیم‌های در اوج آمادگی ضربه می زند مگر در مناطق دیگر آسیا و اروپا بازی نمی کنند؟ خداوند نیرویی به ما بدهد تا بتوانیم هر ۲۰ روز یکبار از بازیکنانمان استفاده کنیم.

حسینی عنوان کرد: چهار میلیارد ریال پول چارتر و هتل دادیم اما یکباره گفتند که بازی هفته آینده با نساجی مازندران لغو است که واقعا این وضعیت خنده دار است، قرار بود با ما بازی کنند اما با پرسپولیس بازی دوستانه گذاشتند، یعنی چی؟ در فوتبال محلات هم چنین اتفاقاتی نمی افتاد.


فوتبال خوبی مقابل مس رفسنجان داشتیم

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پس از ۲۰ روز بازی نکردن بخاطر جام باشگاه‌های آسیا بازی خوبی داشتیم و تصور می کنم کل ۹۰ دقیقه بازی در اختیار ما بود و خلق موقعیت زیادی داشتیم اما اگر گل های بد بخورید و از این همه موقعیت استفاده نکنید، مسلما نتیجه را واگذار می کنید.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: بازی در نیمه نخست دست ما بود و مدام موقعیت ایجاد می کردیم اما یک پنالتی نصیب حریف شد و گل زدند اما ما هم توانستیم مدام فشار بیاوریم و خلق موقعیت کنیم.

وی یادآور شد: نیمه دوم بازی نیز تیم فوتبال مس رفسنجان جمع و جورتر شد و ما بازی را به دست گرفتیم اما از موقعیت ها استفاده نکردیم.

حسینی افزود: سعی کردیم که شکل بازی خود را در دقایق پایانی تغییر داده و به بازی مستقیم روی آوردیم، ریسکی بازی کردیم و چهار پنج مهاجم به زمین فرستادیم اما گل دوم را روی یک اشتباه فردی دریافت کردیم.

وی تاکید کرد: از این اتفاقات در فوتبال خیلی نمی افتد و تیمی که این همه صاحب موقعیت و بازی باشد معمولا نمی بازد. امروز اتفاقات فوتبالی خیلی به مس رفسنجان کمک کرد و خواست خدا بود که باختیم.

سرمربی آلومینیوم اراک تصریح کرد: حضور تماشاگران در این بازی دست ما نبود اما این بازی برای تیم مس رفسنجان خیلی سخت شده بود و موقعیت های بی شماری به دست آوردیم اینکه بازی ها به راحتی با تماشاگر یا بدون تماشاگر برگزار می شود و یا بازی ها تعطیل می شود هم موضوعی جالب در لیگ امسال است.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر کشور با ۲ گل از مس رفسنجان شکست خورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha