۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85235587
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شهدا برای نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت آفریدند

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، شهدا را الگوهای بزرگ بشریت دانست و گفت: شهدا برای نظام ما یصس قدرت آفریدند و راه امنیت را برای پربار شدن نظام هموار کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "مظاهر مجیدی" روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز هفته گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا با خون پاکشان برای جمهوری اسلامی قدرت آفریدند به طوری که امروز دشمن به خود اجازه هرگونه قدرت نمایی نظامی را نمی دهد.

وی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از جمله شهدای دیار همدان را گرامی داشت و گفت: شهدای بزرگ و والامقامی در استان همدان مانند شهید نوژه، شهید آبکاران، شهید همدانی، شهید آریانفر شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: هشت هزار شهید همدان که برای اعتلای کلمه توحید جان خود را تقدیم کردند و امیدوارم که بتوانیم مسیر و رسالت بزرگ آنها را ادامه دهیم.

شهدا برای نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت آفریدند

استقامت باعث عصبانیت دشمن شده است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به عنوان کسی که اسمش در لیست تحریم‌های آمریکا اعلام شده است افزود: به استکبارگران می‌گویم از دست ما عصبانی باش و بمیر چراکه جمهوری اسلامی دارای سربازانی است که با رهبری و انقلاب پیمان بسته و غرورآفرینی کرده و ما را از بحران‌ها خارج می‌کنند و به طوریکه این استقامت همواره باعث عصبانیت دشمن شده است.

سردار مجیدی ادامه داد: امروز با برگزاری این برنامه‌ها گوشه‌ای از رشادت‌های شهدا برای نسل جوان بیان می شود.

وی با اشاره به عظمت مقام و جایگاه شهدا، افزود: خوش به سعادت کسانی‌که در این تقابل در صف مومنان قرار گرفتند و در راه رضای خدا از جان و مالشان گذشتند و شهید شدند همانطور که دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان مزین به هشت شهید والامقام است.

شهدا برای نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت آفریدند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: شهدا رسالت بزرگی بر دوش ما گذاشتند و به جرات می‌ گوییم که امروز ما دشمن را تهدید می‌کنیم.

سردار مجیدی گفت: در طول ۴۴ سال گذشته عظمت جمهوری اسلامی با قدرت نمایی نیروهای مسلح بیشتر نمایان شد و امروز اگر با قدرت در دل دشمن می‌رویم، نتیجه هم‌افزایی بین مسوولان و نیروهای مسلح کشور است.

وی با بیان اینکه مایه مباهات جمهوری اسلامی است که نیروهای مسلح سربازان ولایت هستند؛گفت: سربازان ولایت همان کسانی هستند که از غرش نیروهای بعثی نترسیدند و در دفاع از کشور نقش‌آفرینی کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: پس از برگزاری موفق و باشکوه نخستین همایش سرداران، امیران، فرماندهان و هشت هزار شهید استان همدان در آبان ماه سال ۸۹، دارالمجاهدین و دارالمومنین همدان ۱۶ مهرماه امسال میزبان یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای فرهنگی و معنوی با عنوان دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان است.

شهدا برای نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت آفریدند

به گزارش ایرنا، از ۳۱ شهریور تا ششم مهر ماه به هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

استان همدان هشت هزار شهید، ۱۸ هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha