۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85191705
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گروه‌های جهادی ظرفیت مهم گلستان برای رفع محرومیت است

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، گروه‌های جهادی را نیروی محرک دستگاه‌ها برای محرومیت‌زدایی در استان دانست و گفت: هدفمندسازی و توانمندکردن گروه‌های جهادی برای افزایش بازدهی و اثربخشی آن‌ها توسط دستگاه‌ها بسیار مهم است.

به گزارش ایرنا، سید علی مهاجر روز دوشنبه در نشست هیات اندیشه‌ورز گروه‌های جهادی استان، افزود: اتصال گروه‌های جهادی با دستگاه‌های حمایتی و استفاده از گروه‌های جهادی به عنوان پیمان‌کار پروژه‌هایی که توسط دستگاه‌های حمایتی در مناطق محروم اجرایی می‌شود، می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه‌های دستگاه‌ها و اجرای طرح‌های بیشتر، کارایی این گروه‌ها را نیز افزایش داده و به اهدافی که دارند نزدیک‌ کند.

وی با تاکید بر دوری از جزیره‌ای عمل کردن گروه‌های جهادی در ارائه خدمات در مناطق محروم گلستان، گفت: یکی از معضلاتی که گروه‌های جهادی برای ارایه خدمات در مناطق محروم استان با آن مواجه هستند، نبود هماهنگی متمرکز و هدف‌مند است که باید این معضل حل شود.

گروه‌های جهادی ظرفیت مهم گلستان برای رفع محرومیت است

به گفته وی حضور گروه‌های جهادی به صورت مکرر در یک روستا نشان از بی‌برنامگی دارد که باید هماهنگی لازم میان دستگاه‌های مرتبط و گروه‌های جهادی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: لازم است همه گروه‌های جهادی از سراسر کشور که استان گلستان را برای فعالیت انتخاب می‌کنند، توسط دبیرخانه ستاد پشتیبانی از گروه‌های جهادی مدیریت شده و دستگاه‌های مرتبط را نیز با آن‌ها همراه شوند.

استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت در شمال کشور قرار دارد که حدود ۴۷ درصد از این جمعیت درمناطق روستایی استان سکونت دارند و از طریق کشاورزی امرار معاش می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha