۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبر: 85236987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم| بدرقه «زینب» تا مدرسه

۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳
کد خبر: 85236987
فیلم| بدرقه «زینب» تا مدرسه

ساری- ایرنا- استاندار مازندران به همراه چند تَن از مسوولان استانی، «زینب بلباسی» نازدانه شهید محمدبلباسی از شهدای مدافع حرم را برای شروع سال تحصیلی جدید همراهی کرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، صبح امروز و همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی جدید، استاندار مازندران به همراه فرماندار قائمشهر و تنی چند از مسوولان در منزل شهید مدافع حرم شهرستان قائمشهر حاضر شد تا زینب، دختر کوچک این شهید بزرگوار را به نمایندگی از تمامی فرزندان شهدای این شهر و استان تا مدرسه همراهی و بدرقه کند.

سید محمود حسینی، استاندار مازندران با بیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، خداوند این توفیق را به ما داد تا محضر خانواده معظم شهید مدافع حرم، شهید محمد بلباسی باشیم، اظهار کرد: به نمایندگی از همه دانش آموزان و خانواده های آنان، توفیق پیدا کردیم تا خدمت زینب خانم باشیم و به اتفاق وی به مدرسه برویم و سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم.

وی گفت: تقارن سال تحصیلی امسال با هفته دفاع مقدس، برای ما بسیار ارزشمند است و یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای والامقام استان مازندران، به ویژه شهید بلباسی عزیز را گرامی می‌داریم.

در ادامه زینب بلباسی که در زمان شهادت پدرش، طفلی در شکم مادر بود، با بیان این جمله که خیلی خوشحالم که امروز به مدرسه می روم، سال تحصیلی خود را شروع کرد و به کلاس اول رفت.

گفتنی است، شهید محمد بلباسی از شهدای لشکر عملیاتی ۲۵ کربلای مازندران و یکی از ۱۳ نفری بود که در روز ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۵ در نبرد خان طومان به دست تکفیری ها به شهادت رسید و از وی دو پسر و دو دختر به یادگار مانده است.

فیلم| بدرقه «زینب» تا مدرسه

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha