اصفهانی‌های حاضر در بازی‌های آسیایی، فردا در پنج رشته مسابقه دارند
عکس مربوط به مراسم افتتاحیه است

اصفهان - ایرنا - نمایندگان استان اصفهان حاضر در بازی‌های آسیایی «هانگژو» چین، از بامداد فردا یکشنبه(به وقت ایران) در پنج رشته با حریفان خود رقابت خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، روز شنبه اعلام کرد: تکواندو، ووشو، شنا، هندبال و فوتبال از جمله رشته‌هایی است که ورزشکاران اصفهانی، فردا در حوزه آنها مسابقه دارند.
تیم ملی تکواندو در بخش "پومسه" زنان که مرجان سلحشوری از اصفهان در آن عضو است، فردا از ساعت ۴:۳۰(به وقت ایران) از مرحله مقدماتی تا فینال به مصاف حریفان خواهد رفت.
فردا از ساعت ۴:۳۰ تیم ملی ووشو مردان در بخش "تالو" که شاهین بنی‌طالبی و علی مجیری از اصفهان نیز عضو آن هستند، در مرحله مقدماتی پیکار دارد.
شناگران کشورمان نیز از ساعت ۵:۳۰ فردا در ماده ۱۰۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر مُختلط به آب خواهند زد، متین سهران از دیار نصف جهان از اعضای تیم ملی در این بخش به رویارویی با حریفان می‌پردازد.
تیم ملی هندبال کشورمان با مربیگری شهداد مُرتجی به همراه کیارش طاهری، محمدمهدی بهنام نیا و مهران رهنما در قالب بازیکن و هر چهار نفر از اصفهان، فردا ساعت ۷:۳۰ در مرحله گروهی به مصاف مغولستان می‌رود.
تیم فوتبال ایران نیز که محمدحسین اسلامی از اصفهان در آن بازی می‌کند، فردا از ساعت ۱۵ در مرحله گروهی برابر مغولستان صف‌آرایی خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی پس از یک سال تعویق، به میزبانی شهر هانگژو در کشور چین، امروز شنبه با اعلام رسمی رییس جمهور این کشور در شرایطی آغاز شد که کاروان ایران با نام «شهید حججی» در این رویداد به میدان می‌رود.

در این رویداد بزرگ، ورزشکاران در ۴۰ رشته و ۶۱ ماده ورزشی برای ۴۸۱ مدال طلا با یکدیگر رقابت خواهند کرد، از این بازی‌ها که بعنوان بزرگترین و باشکوه‌ترین دوره در ادوار این رویداد یاد می‌شود، در بیش از ۵۰ ورزشگاه و سالن برگزار خواهد شد.

استان اصفهان در بازی‌های آسیایی هانگژو ۳۵ ورزشکار، مربی و داور و ۱۹ نفر در پاراآسیایی و در مجموع ۵۴ نماینده دارد که در ۱۴ رشته در بخش بانوان و ۱۸ رشته در بخش آقایان به مصاف حریفان خواهند رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha