۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبر: 85236998
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاتل ۲ برادر جیرفتی دستگیر شد

۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبر: 85236998
قاتل ۲ برادر جیرفتی دستگیر شد

جیرفت- ایرنا- فرمانده انتظامی جیرفت گفت: عامل قتل ۲ برادر در این شهرستان پس از ۲۹ روز فرار توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ عزت الله عبدلی نسب روز شنبه اظهار کرد: پیرو اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در دوم شهریور امسال مبنی بر قتل ۲ برادر در یکی از خیابان های شهر جیرفت، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و در تحقیقات میدانی در محل مشخص شد ۲ برادر توسط سرنشینان یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به وسیله سلاح جنگی به قتل رسیده اند و قاتل یا قاتلان از صحنه جرم متواری شده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با جمع آوری سرنخ های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

سرهنگ عبدلی نسب اضافه کرد: ماموران با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه قاتل فراری را شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را پس از ۲۹ روز فرار و زندگی مخفیانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفای متهم یک قبضه سلاح جنگی و خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه علت و انگیزه قتل در حال بررسی است افزود: در بررسی سوابق متهم مشخص شد دارای ۶ مورد پرونده شرارت از جمله مشارکت در آدم ربایی، مشارکت در قتل، ضرب و جرح و سایر شرارت هاست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha