رستمیان: به دنبال درخشش جوجیتسو در هانگژو هستیم؛ مراقب تیم‌های فیک در کشور باشید

تهران- ایرنا- رئیس انجمن جوجیتسو ایران، گفت: در بازی‌های آسیایی هانگژو با تیمی متشکل از ۲ ورزشکار و یک مربی شرکت می کنیم و به دنبال درخشش در این رویداد هستیم.

به گزارش ایرنا، محمدحسن رستمیان عصر شنبه در آخرین تمرین تیم جوجیتسو، اظهار کرد: در بازی‌های آسیایی تیم ایران با ۲ ورزشکار مرد شرکت خواهد کرد که امیدواریم موفقیت در این رویداد به دست بیاید. با توجه به برخی کاستی‌ها زیاد، تمرینات خوبی برای موفقیت تیم در این بازی‌ها تدارک دیده شد.

وی ادامه داد: برای موفقیت تیم اردویی نیز در خارج از کشور برای جوجیتسو تعریف شد تا در آن به حد نصاب لازم آمادگی دست یابیم. باید بگویم از ۱۰۰امتیاز به خودمان ۹۰امتیاز می‌دهیم. امیدوارم در این بازی‌ها ملی‌پوشان جوجیتسو همانند رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، با تلاش و توان خود پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند.

رئیس انجمن جوجیتسو ادامه داد: ملی‌پوشان غیرتمند و توانمند هستند و با مهندسی تمرین که از سوی مربیان تعریف شد، موارد را اجرایی کنند. باید در جریان بود که در این بازی‌ها تنها مسابقه تصمیم گیرنده نیست بلکه سیاست‌هایی در حاشیه برگزاری مسابقات وجود دارد که می‌تواند در کسب نتیجه تاثیرگذار باشد. با توجه به سیکل بندی می‌توانستیم ۴ ورزشکار در ۲ وضعیت اعزام کنیم که این کار صورت نگرفت.

رستمیان خاطرنشان کرد: آن چیزی که من اصرار دارم فعالیت غیر مجاز برخی تیم‌های فیک تحت عنوان جوجیتسو در سطح کشور است که فدراسیون مانع فعالیت آنان شده است. نیاز است تا وزارت ورزش نیز اقدام لازم را اتخاذ کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha