۱ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۸
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85237241
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان معرفی شد

۱ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۲۸
کد خبر: 85237241
سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان معرفی شد

اصفهان - ایرنا - " علی درویشی " بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان در غرب استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش ایرنا، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، شامگاه شنبه اعلام کرد: سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان معرفی و از فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان چادگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دولت از ظرفیت مردم و جوانان در مدیریت همه حوزه‌ها استفاده خواهد کرد و اقدام‌های بسیار خوبی در چند سال این دولت انجام شده است.

محمدرضا جان‌نثاری با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت و صاحب نظام هستند، افزود: دولت خود را موظف به حل مشکلات مردم می‌داند و در این زمینه لحظه ای کار را معطل نخواهد گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: فرماندار جدید شهرستان چادگان ویژگی‌های فعال بودن و نشاط فرماندار قبل را بصورت مضاعف دارد که از وی نیز انتظار می‌رود با در نظر گرفتن رضایت خدای متعال امور را مدیریت کند و با تلاش بیش از پیش در توسعه این شهرستان کوشا باشد.

در این مراسم علی درویشی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان منصوب و از جواد شمسی پور، فرماندار سابق این شهرستان، قدردانی شد.

شهرستان چادگان با ۲ شهر و ۶۶ روستا و جمعیت ۳۲ هزار نفری در ۱۲۰ کیلومتری غرب اصفهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha